Blod efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.170 visninger
15 svar
2 synes godt om
26. april 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har lige haft sex. Da min kæreste står og vasker sig ren ser han at der er lyserøde blod på hans vaskeklud. Vi prøver at blive gravide men jeg ved endnu ikke om jeg er gravid endnu eller ej. Har ikke testet endnu. Hvis jeg er gravid hvad kan det så skyldes det blod?? Vi gjorde det hverken for hurtigt eller for langsomt. Noget midt imellem. Nu er jeg bange for at hvis jeg er gravid at vi har gjort det for voldsomt og at jeg nu er igang med at abortere  ?? Eller kan det allerede skyldes sarte slimhinder hvis jeg er gravid? Jeg vil jo ikke være særlig langt henne hvis jeg er gravid.

please!! Er der nogen der ved hvad det kan skyldes og som kan berolige mig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

esioul

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige haft sex. Da min kæreste står og vasker sig ren ser han at der er lyserøde blod på hans vaskeklud. Vi prøver at blive gravide men jeg ved endnu ikke om jeg er gravid endnu eller ej. Har ikke testet endnu. Hvis jeg er gravid hvad kan det så skyldes det blod?? Vi gjorde det hverken for hurtigt eller for langsomt. Noget midt imellem. Nu er jeg bange for at hvis jeg er gravid at vi har gjort det for voldsomt og at jeg nu er igang med at abortere  ?? Eller kan det allerede skyldes sarte slimhinder hvis jeg er gravid? Jeg vil jo ikke være særlig langt henne hvis jeg er gravid.

please!! Er der nogen der ved hvad det kan skyldes og som kan berolige mig lidt?

hvornår havde du sidst mens?

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

hvornår havde du sidst mens?

D.29 marts var den første dag jeg blødte. Jeg har allermest lyst til at teste for at se om jeg er gravid men er bange for at det er for tidligt endnu. 

Jeg har også lige været på toilet og da jeg tørrede mig var der ganske svagt lyserødt udflåd på papiret  Øv. Håber ikke det er min mens der er på vej.

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Er der ikke andre der kan komme med deres besyv??

Anmeld

26. april 2014

cwl

Det kan være din mens. Hvor lang er din cyklus?

Det kan også være du er gravid og derfor har fået sartere slimhinder.

Det kan også være du har været gravid og er i gang med en bio.

Det er rigtig svært at sige. Du kan vælge og give det lidt tid for at se om det er din mens der er på vej. Du kan give det lidt tid for at se om det stopper eller du kan vælge og teste og se hvad den siger og så tage den derfra.

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Det kan være din mens. Hvor lang er din cyklus?

Det kan også være du er gravid og derfor har fået sartere slimhinder.

Det kan også være du har været gravid og er i gang med en bio.

Det er rigtig svært at sige. Du kan vælge og give det lidt tid for at se om det er din mens der er på vej. Du kan give det lidt tid for at se om det stopper eller du kan vælge og teste og se hvad den siger og så tage den derfra.

Ved ikke hvor lang min cyklus er da jeg har været på p- piller og ikke har fået min rigtigt menstruation endnu inden vi gik igang med pb2. 

Overvejer meget at teste. Men er så bange for at hvis den er positiv at jeg er igang med at miste nu og så derfor ikke kan være glad for så er jeg jo ikke gravid mere selvom den måske vil vise positiv. 

Med min datter oplevede jeg 3 gange at have brunligt udflåd men aldrig lyserødt udflåd så ved ikke hvordan jeg helt skal forholde mig.

Anmeld

26. april 2014

cwl

Anonym skriver:

Ved ikke hvor lang min cyklus er da jeg har været på p- piller og ikke har fået min rigtigt menstruation endnu inden vi gik igang med pb2. 

Overvejer meget at teste. Men er så bange for at hvis den er positiv at jeg er igang med at miste nu og så derfor ikke kan være glad for så er jeg jo ikke gravid mere selvom den måske vil vise positiv. 

Med min datter oplevede jeg 3 gange at have brunligt udflåd men aldrig lyserødt udflåd så ved ikke hvordan jeg helt skal forholde mig.

Jeg ville nok teste. Det er jo ikke sikkert du er ved at miste (hvis du er gravid)

Jeg ville nok bare gerne have svar. Hvis du skulle være ved at miste så må det da være rart at vide at det er derfor de næste cykluser så kan være uregelmæssige.. Har selv prøvet det.

Men som sagt kan det være så harmløst som sarte slimhinder.

Anmeld

26. april 2014

Kay

Hvis du er gravid kan sex altså ikke gøre så du mister... hvis du mister er det fordi der var noget galt med den lille spire, og det ville ske mm så i havde sex eller ej men jeg ville tage en test hvis jeg var dig. For Ja det kan være sarte slimhinder eller din mens der er på vej 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Jeg ville nok teste. Det er jo ikke sikkert du er ved at miste (hvis du er gravid)

Jeg ville nok bare gerne have svar. Hvis du skulle være ved at miste så må det da være rart at vide at det er derfor de næste cykluser så kan være uregelmæssige.. Har selv prøvet det.

Men som sagt kan det være så harmløst som sarte slimhinder.

Ok. Jeg tager ud og køber en test når jeg skal ud og handle. Kan jeg så godt teste idag? Eller skal jeg vente til imorgen tidlig?

var lige på toilet igen og der løber hele tiden væske ud af mig.... Tror det er sæden. Jeg tørrede så mine underbukser af med papir og der blev farvet en ganske smule rød brunligt. Samt da jeg kiggede mig forneden hang der en skimtråd med en blodig tråd i fra skeden 

Men hvad hvis jeg tester positivt. Hvordan skal jeg så forholde mig??

Anmeld

26. april 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Ok. Jeg tager ud og køber en test når jeg skal ud og handle. Kan jeg så godt teste idag? Eller skal jeg vente til imorgen tidlig?

var lige på toilet igen og der løber hele tiden væske ud af mig.... Tror det er sæden. Jeg tørrede så mine underbukser af med papir og der blev farvet en ganske smule rød brunligt. Samt da jeg kiggede mig forneden hang der en skimtråd med en blodig tråd i fra skeden 

Men hvad hvis jeg tester positivt. Hvordan skal jeg så forholde mig??

Tror bare du har mens, ellers må du vente at par dage og se tiden an  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.