Cewe fotobog (Føtex)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
11 svar
7 synes godt om
25. april 2014

MorDk

Jeg har lige siddet og lavet en bog og den er nu bestilt. Jeg glæder mig meget til at modtage den. Har bare lavet en bog fyldt med forskellige billeder. Håber det bliver godt! 

Nogle der også bestiller fotobøger? Hvad er jeres erfaring? Og... hvor bestiller I bøgerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Troldemommi

MorDk skriver:

Jeg har lige siddet og lavet en bog og den er nu bestilt. Jeg glæder mig meget til at modtage den. Har bare lavet en bog fyldt med forskellige billeder. Håber det bliver godt! 

Nogle der også bestiller fotobøger? Hvad er jeres erfaring? Og... hvor bestiller I bøgerne?

Nej jeg har ingen erfaringer med fotobøger men kunne godt tænke mig en fuld af billeder af ungerne 

Monica 

Anmeld

25. april 2014

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Har en lille fotobog med billeder fra Laura's første dag i livet og frem til første dag hjemme

Anmeld

25. april 2014

Mother-love

Vi lavede en sidste år for at se kvaliteten af den osv.
Jeg lavede den via bilkas hjemmeside.

Den blev så super god. Og vi bestilte to eksemplar mere til mormor og farmor.

Vi er sindsygt glad for bogen. Og den går fra Isabella 0-2 år. Og så tager vi et år eller to i de næste bøger.

Jeg bestilte også to kæmpe billeder af Isabella til kæresten. Super gode og vildt billige

Så kun herfra

Anmeld

26. april 2014

Elvers

Jeg lavede en fotobog for et års tid siden til Otto, mormor og bedstemor - også en CEWE-fotobog!
Jeg er SÅ tilfreds med resultatet, og leveringstiden var rigtig rimelig og så synes jeg systemet var overskueligt - har også lavet en kalender siden, som også var super flot... Farverne der er i programmet stemmer overens med virkeligheden, og det var nok det, som jeg var mest spændt på...

Håber du får tilsendt en flot bog, som ser ud, som du har forestillet dig!

Anmeld

26. april 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg lavede en CEWE fotobog til mine forældre i julegave. Den blev SÅ flot, og mine forældre var ellevilde

Du kan roligt glæde dig, synes kvaliteten er helt i top.

Anmeld

26. april 2014

Michelle21

Hvordan gør man??

Anmeld

27. april 2014

MorDk

Michelle21 skriver:

Hvordan gør man??

Downloader et program fra føtex hjemmeside (Føtex fotoservice) 

Anmeld

27. april 2014

Stumpen

Nej har ikke lavet, men overvejet at lave en (familie) årsbog tilbage fra vi fik den første..

Anmeld

28. april 2014

hannetheis

MorDk skriver:

Lige et spørgsmål
Har selv set på dem men syntes der er så mange muligheder med indbinding og forskellige bøger.
Så hvilken løsning har du og andre der følger tråden valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.