Erfaringer med lang cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Esse90

hej alle sammen  

har siden SA i december haft en cyklus på 44 dage, så 45 dage, og nu er vi oppe på 53, og stadig ingen mens.. synes jeg har nogle symptomer, men testede negativ på cd 50. nogen der har erfaring med et så "stort" hop på cyklus længde eller evt har prøvet det og så teste relativt sent positiv? 

håber på nogle svar da jeg er ved at være helt ude af den /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Esse90

er der virkelig ingen ??

Anmeld

26. april 2014

friis

Mine cykluser har været på 39, 52, 35 

denne gang kom ægløsning allerede på dag 10 , så der ser det ud til den kun bliver 24 dage .. 

Så mon ikke mens venter lige rundt om hjørnet

Anmeld

27. april 2014

FogL

Jeg ville nok snakke med lægen om evt endometriose. Andet kan jeg ikke rigtig hjælpe med...

Anmeld

27. april 2014

Købmagerkonen

Esse90 skriver:

hej alle sammen  

har siden SA i december haft en cyklus på 44 dage, så 45 dage, og nu er vi oppe på 53, og stadig ingen mens.. synes jeg har nogle symptomer, men testede negativ på cd 50. nogen der har erfaring med et så "stort" hop på cyklus længde eller evt har prøvet det og så teste relativt sent positiv? 

håber på nogle svar da jeg er ved at være helt ude af den /:

Hej

Jeg har lige været igennem et ordentligt "hop" med en cyklus på 70 dage (!) efter jeg havde en SA i november (lige efter SA var mine cyklusser på 40 og 31 dage).

Jeg testede en del i starten men endte med at gå til lægen hvor jeg fik en henvisning til gynækolog som skannede mig for at se efter tegn på PCO og endometriose.

Han fandt nogle små cyster som var tegn på at jeg har endometriose - dog ikke noget der umiddelbart ville forhindre at jeg kunne blive gravid. Han kunne dog ikke se klare tegn på hvorfor jeg havde gået så længe uden menstruation...

Det var rigtig rart at blive tjekket og det fik mig til at slappe af - og tre dage efter begyndte jeg at bløde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.