Hvornår på stadion for første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.031 visninger
9 svar
1 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Vi snakker om en superligakamp i en af landets lidt mindre klubber, vi sidder på langsiden og altså ikke sammen med fanklubberne.

Hvor gammel mener i ungerne skal være før de kommer med til en hyggelig kamp på stadion for første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

tarkoflen

En fra min mg har for ganske nylig haft sin datter med på stadion til en AGF kamp, aner ikke hvem de spillede imod, men hun var knap et år og hyggede sig mor var med og kunne gå, hvis barnet ikke gad være der, og så kunne farmand blive

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

En fra min mg har for ganske nylig haft sin datter med på stadion til en AGF kamp, aner ikke hvem de spillede imod, men hun var knap et år og hyggede sig mor var med og kunne gå, hvis barnet ikke gad være der, og så kunne farmand blive

Okay, det var tidligt  Her er det en på 3, som vi overvejer at give hans/hendes første tur på stadion.

Anmeld

25. april 2014

tarkoflen

Tjah det er det måske og sikkert også mere for farmands skyld end barnet

Men jeg er sikker på, at de har siddet et roligt sted og det har nok ikke været Brøndby de har spillet imod

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Tjah det er det måske og sikkert også mere for farmands skyld end barnet

Men jeg er sikker på, at de har siddet et roligt sted og det har nok ikke været Brøndby de har spillet imod

Hehe ja sikkert 

Men derfor har det da sikkert været hyggeligt for hende også 

Anmeld

25. april 2014

fo82

Tjaaaaa..... Hm.....

alt afhængigt hvem der spilles mod så jo, men igen der skal et eller andet sted også tænkes placering så man, worst case, ikke kommet til at forstyrre medpublikum hvis bettefisen ikke gider være med længere... 

Forstå mig ret, ikke at man skal forskanse sig hjemme, jeg tænker bare at man/jeg nok ville blive lidt træt i hovedet af babyskrål midt i en kamp - eller et veltilrettet Los i nakken (det er ikke benplads man kan prale af på div stadions) eller at man ikke må juble eller skælde dommeren ud fordi der soves lur på rækken bagved :-P 

så imo og var det mig - ville jeg gå efter en plads ud til opgangen (så jeg nemt kan komme ud uden at forstyrre)  og så kigge lidt på hvor stor chancen er for at der bliver tætpakket i den sektion hvor i gerne vil sidde :-) 

ooooog så skal der lige tænkes over vildt flyvende bolde som du, hvis du sidder med junior, mangler arme til at bokse væk - så endelig ikke for langt ned foran ;-)

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var lidt over 3 år første gang hun var med. Hun så måske nok ik så meget af kampen, men hyggede sig med farmand, slik, popcorn og varm caco, og med at kommentere på alt det spændene der eller foregik. Vh stine

Anmeld

26. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Okay, det var tidligt  Her er det en på 3, som vi overvejer at give hans/hendes første tur på stadion.

Jeg tror en 3 årig ville syntes det var super spændende at komme til kamp 

Monica 

Anmeld

26. april 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Vi snakker om en superligakamp i en af landets lidt mindre klubber, vi sidder på langsiden og altså ikke sammen med fanklubberne.

Hvor gammel mener i ungerne skal være før de kommer med til en hyggelig kamp på stadion for første gang?

Vi havde vores dreng med inden han blev 2 år, det gik så fint, han sad lige så stille og var meget optaget af alt det der foregik, vi gik dog ca 20 min inden 2. Halvleg var færdig, der havde han fået svært ved at sidde stille, hvilket var fuldt forståeligt 

Anmeld

26. april 2014

M&F&C

Tjah - problemerne er vel kun hva man gør dem til ?? Her var vi på Randers stadion og se en træningskamp mod AGF - det var vi sidste sommer så bettefis har vel været omkring 8 måneder. Og den store 4 år ?? Hun sad i bæreselen til at starte med, så jeg havde armene fri og kiggede bold. Da det så var puttetid kom hun om på min arm, skærmede hende ekstra fra solen - og hun snork sov selvom der et par rækker bag os sad et par meget højt råbende mænd. Og hendes far, fætter, onkel og tante råbte også engang imellem. Og storesøster sang mål sangen flere gange - vi vandt nemlig ????
Vi havde aftalt at blev det for meget måtte jeg og hende forlade stadion - men hun var som sagt ligeglad med både musik, råb og sang. Havde helgarderet mig med en flaske kold drikke og kiks - hvis nu......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.