Ang. Graviditets betinget sygemelding.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
9 svar
3 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er i sammenråd med min læge, pt. sygemeldt fra mit job, da jeg arbejder et sted som er meget belastende for min krop og for fostret... Jeg er sygemeldt med fuld løn.
Jeg er simpelthen så heldig, at jeg er blevet tilbudt en rejse af min veninde til Spanien, altså inden for EU.
Er det lovligt for mig at tage afsted?
Min mor siger jeg bare skal tage afsted, men det kan man jo nok ikke bare :-)
Håber nogle sidder med svaret?!
Nyd vejret :-)
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg er i sammenråd med min læge, pt. sygemeldt fra mit job, da jeg arbejder et sted som er meget belastende for min krop og for fostret... Jeg er sygemeldt med fuld løn.
Jeg er simpelthen så heldig, at jeg er blevet tilbudt en rejse af min veninde til Spanien, altså inden for EU.
Knus

Nej, det kan jeg ikke forestille mig er ok

Anmeld

25. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

En ferie er vel ikke fysisk hård som dit arbejde, med mindre det er en skiferie så jeg ser da ingen grund til at du ikke må. Du er jo ikke sygemeldt for at være sengeliggende. Men ved det faktisk ikke. 

Anmeld

25. april 2014

mogms

Det nok ikke helt fint i kanten.

Men hvis du ikke siger noget og har nogen til at tjekke din postkasse og selv kan tjekke din mail, så du hurtigt kan svare på ting fra kommunen eller lign. Vedr sygemeldingen. så må jeg blankt indrømme at det ville jeg ikke få "ondt i røven" af.

Men husk nu ikke opdatere din Facebook om ferien, det er sjældent smart at skilte med, for nogen vil få "ondt i røven"

Anmeld

25. april 2014

K&S

Anonym skriver:

Hej piger.
Knus

Da din arbejdsgiver får refusion fra kommunen pga. din sygemelding er det ikke lovligt for dig at rejse udenlands, desværre...