Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babyolesen skriver: Det var så det 9 Ægoplægning med efterfølgende negativ test.Vi er nu blevet tilbudt at være med i en ny forskning, hvor de vil lave et skrab i livmoder for at gøre slimhinden bedre. Er der nogen som har prøvet dette?
Det var så det 9 Ægoplægning med efterfølgende negativ test.Vi er nu blevet tilbudt at være med i en ny forskning, hvor de vil lave et skrab i livmoder for at gøre slimhinden bedre. Er der nogen som har prøvet dette?
et-ønske skriver: Jeg har ikke selv prøvet det - men kender en der har fået det gjort, som skal til nf scanning på mandag så hos hende havde det positiv effekt
Jeg har ikke selv prøvet det - men kender en der har fået det gjort, som skal til nf scanning på mandag så hos hende havde det positiv effekt
Jeg har ikke selv, men kender en del der har og langt de fleste med succes.
Øv med endnu en negativ bp. Det er så hårdt!
Ja jeg har prøvet priming i et forsøg,jeg blev dog ikke gravid,men min slimhinde blev i den efterfølgende cyklus 3mm tykkere.
Men er priming ny forskning? Troede det havde eksisteret i et stykke tid?
Bliss skriver: Men er priming ny forskning? Troede det havde eksisteret i et stykke tid?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128