Opskrivningen Vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
8 svar
3 synes godt om
25. april 2014

M &.I

Hej, jeg vil opskrivning Vs , men hvor lang tid er vente liste???  kan man få den hurtigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Trekløver(:

Stolt Mor skriver:

Hej, jeg vil opskrivning Vs , men hvor lang tid er vente liste???  kan man få den hurtigt??

Det er forskelligt hvor lang ventelisten er, alt efter hvor du vil have dit barn skrevet op og i hvilken kommune. Du skal gå ind på pladsanvisningen og skriver ham op.

Anmeld

25. april 2014

M &.I

M_V skriver:

Det er forskelligt hvor lang ventelisten er, alt efter hvor du vil have dit barn skrevet op og i hvilken kommune. Du skal gå ind på pladsanvisningen og skriver ham op.

ja jeg vil gerne skrive ham op nu... men bange for at blive afvist  

Anmeld

25. april 2014

De3Guldklumper

Stolt Mor skriver:

ja jeg vil gerne skrive ham op nu... men bange for at blive afvist  

Der er ikke noget at være bange for

Der er pasningsgaranti så uanset så får du en plads tilbudt - det bare ikke sikkert det bliver i den institution du har ønsket, hvis der ikke er plads.

Anmeld

25. april 2014

M &.I

kan man godt skrive op til to sammen en Vs og en børnehave eller skal man kun vælge en??

der er Vs og børnehave der..

Anmeld

25. april 2014

Mor til Ella

Stolt Mor skriver:

Alt efter hvor i landet du bor, kan der være lange vente lister.

Skriv op så hurtigt som muligt, mange er nød til at starte i dagpleje og så flytte.

Anmeld

25. april 2014

CaWi

Stolt Mor skriver:

Du skriver dit barn op til vuggestue.
Ved ikke om du kan opskrive til både vuggestue og børnehave samtidig, men ellers skriver du jo bare op til børnehave, når han er startet i vuggestue.

Anmeld

25. april 2014

De3Guldklumper

Stolt Mor skriver:

kan man godt skrive op til to sammen en Vs og en børnehave eller skal man kun vælge en??

De steder jeg kender til hvor det er en integreret institution der får de automatisk plads i bh hvis de går i vuggestuen først

Anmeld

25. april 2014

TNBC

Stolt Mor skriver:

Jeg er rimelig sikker på at ideen med at have vuggestue og børnehave sammen, er for at børnene bare rykker i børnehave når de bliver gamle nok. De er en gruppe der rykker op sammen, når de store starter i skole.

Det har det været de steder jeg har været. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.