Endelig hjemme igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
4 svar
4 synes godt om
25. april 2014

Tystys14

Forhåbentligt sidste Update på "min datter hæver i ansigtet ???"

Endelig kan vi sige vi er hjemme for at blive. 

De sidste seks dage har været et levende helvede, ind og ud fra børneafdelingen hver dag, massere af blodprøver og skanninger, ultralyd mm. Desværre har intet af dette givet et svar på hvorfor min lille pige pludselig hævede så voldsomt op, fik feber on and off, tabte sig og kastede op.

Men efter kontrolvejninger igår og idag, der har vist hun har taget 50g på, har vi endelig fået lov at blive udskrevet. Vi har dog fået en tid på tirsdag til dobbelt tjek af vægten og udslæt.  Så trods manglende svar på hvad det er hun fejler/fejlede så kan jeg endelig slappe lidt af nu.

det eneste der nu skal arbejdes med, er at få amningen ordentligt igang igen, da min mælk nærmest svandt ind til ingenting siden vi blev indlagt i søndags, men mon ikke det kan komme igang igen.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Trekløver(:

Dejligt i er hjemme igen, og sørg for at ligge dig på sofaen med den lille hud mod hud de næste par dage, så skal amningen nok komme fint op at køre igen.

Anmeld

25. april 2014

Tystys14

M_V skriver:

Dejligt i er hjemme igen, og sørg for at ligge dig på sofaen med den lille hud mod hud de næste par dage, så skal amningen nok komme fint op at køre igen.

Tusind tak for dit råd  det utroligt at stress kan gøre amningen svær.

Anmeld

25. april 2014

asff

NV skriver:

Forhåbentligt sidste Update på "min datter hæver i ansigtet ???"

Endelig kan vi sige vi er hjemme for at blive. 

De sidste seks dage har været et levende helvede, ind og ud fra børneafdelingen hver dag, massere af blodprøver og skanninger, ultralyd mm. Desværre har intet af dette givet et svar på hvorfor min lille pige pludselig hævede så voldsomt op, fik feber on and off, tabte sig og kastede op.

Men efter kontrolvejninger igår og idag, der har vist hun har taget 50g på, har vi endelig fået lov at blive udskrevet. Vi har dog fået en tid på tirsdag til dobbelt tjek af vægten og udslæt.  Så trods manglende svar på hvad det er hun fejler/fejlede så kan jeg endelig slappe lidt af nu.

det eneste der nu skal arbejdes med, er at få amningen ordentligt igang igen, da min mælk nærmest svandt ind til ingenting siden vi blev indlagt i søndags, men mon ikke det kan komme igang igen.?

held og lykke med prinsessen og selvfølgelig kommer mælken igen

Anmeld

25. april 2014

Trekløver(:

NV skriver:

Tusind tak for dit råd  det utroligt at stress kan gøre amningen svær.

Ja stress kan gøre meget ved vores krop desværre. Men det er jo helt normalt, det har da været meget hektisk med en masse bekymringer. Men mælken skal nok komme op i produktion igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.