droppe veninde måske..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
4 svar
10 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Indviklet historie, og ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver den men er så meget i vildrede og så alligevel afklaret...

Jeg har en veninde som jeg har kendt i mange år efterhånden, her de sidste par mdr. Har hun undgået mig føler jeg... ved ikk hvorfor eller hvad jeg har gjort siden hun opfører sig underligt... hun ringer og skriver m.m. men når vi endelig har en aftale "sker" der en masse ting som gør hun ik kan ses pludselig... jeg ved ikk om det er fordi hun selv gern vil ha barn eller hvad der sker, for alt dette startede da jeg blev gravid... hendes forhold går ikk så godt, og føler på en eller anden måde at hun misunder mit liv selvom jeg benægter det inderst inde... har overvejddet at droppe hende komplet da jeg ikk gider ha sådanne personer i mit liv, men hun er trods alt min tætteste veninde så det gør det hele lidt sværere... har ikke talt med hende om det her da hun vil benægtet alt, og spille videre som hun plejer... ærligt talt stoler jeg ikke længe på hende og hendes oprigtighed i dette venskab:-(  hvad havde i gjort i mit tilfælde?  Droppet hende eller sat veninde forholdet på langtids standby? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Indviklet historie, og ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver den men er så meget i vildrede og så alligevel afklaret...

Jeg har en veninde som jeg har kendt i mange år efterhånden, her de sidste par mdr. Har hun undgået mig føler jeg... ved ikk hvorfor eller hvad jeg har gjort siden hun opfører sig underligt... hun ringer og skriver m.m. men når vi endelig har en aftale "sker" der en masse ting som gør hun ik kan ses pludselig... jeg ved ikk om det er fordi hun selv gern vil ha barn eller hvad der sker, for alt dette startede da jeg blev gravid... hendes forhold går ikk så godt, og føler på en eller anden måde at hun misunder mit liv selvom jeg benægter det inderst inde... har overvejddet at droppe hende komplet da jeg ikk gider ha sådanne personer i mit liv, men hun er trods alt min tætteste veninde så det gør det hele lidt sværere... har ikke talt med hende om det her da hun vil benægtet alt, og spille videre som hun plejer... ærligt talt stoler jeg ikke længe på hende og hendes oprigtighed i dette venskab:-(  hvad havde i gjort i mit tilfælde?  Droppet hende eller sat veninde forholdet på langtids standby? 

Jeg synes det virker helt vildt drastisk at droppe en nær veninde fordi hun i løbet af nogle måneder har aflyst/udskudt aftaler. Ja, jeg synes faktisk at det er tarveligt og uden hensyn til hendes følelser, når jeg læser hvad du skriver om situationen.

Hendes forhold går ikke godt og du er gravid - jeg forstår da fuldstændigt at det kan være svært for hende at ses med dig nu. I stedet vælger hun at undgå at se dig, men holde kontakten ved lige via sms'er o.s.v. Hvis jeg var dig, ville jeg respektere at hun måske har det svært i sit liv i øjeblikket og har behov for at trække sig lidt fra dig, som måske har alle de ting som hun ville ønske hun havde. Så vender hun nok tilbage på et senere tidspunkt når hun har overskud. Vis hende at du er interesseret i at støtte hende og høre om hendes problemer o.s.v. Og så giv hende plads hvis det er det hun ønsker.

Anmeld

25. april 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg havde ikke droppet hende bare sådan lige. Jeg ville sende hende sms, og skrive at du føler i glider fra hinanden, og at hun ikke rigtig vil dig. Skriv at du gerne vil venskabet, men at det skal gå begge veje. Så se hvad hun svarer tilbage.

Hvis hun ikke svarer eller slet ikke vil tale om det, så havde jeg lagt hende på is, og så måtte hun selv tage kontakt, hvis hun ønskede et videre venskab.

Anmeld

25. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Jeg havde også en veninde der var møg misundelig på mit liv, og til sidst blev hun mærkelig at være sammen hun. Hun eksplodere så på en hjemmeside hvor jeg opdagede det og endte venskabet. 

I er måske bare vokset fra hinanden. Det kan jo ske.

Anmeld

25. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Måske har hun det skidt? 

hun tror måske, at hun har overskuddet til at være sammen med dig, men opdager at hun ikke magter det alligevel?

Jeg ville ikke droppe hende, men se tiden an...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.