Er der nogen det ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
12 svar
2 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Er lige anonym da det endnu ikke er fortalt at jeg er gravid.

Her kommer mit spørgsmål: 

Er der nogen der ved om man kan have en barnevogn i bagagerummet på en Hyundai Getz ? Gerne en Odder zip.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Er lige anonym da det endnu ikke er fortalt at jeg er gravid.

Her kommer mit spørgsmål: 

Er der nogen der ved om man kan have en barnevogn i bagagerummet på en Hyundai Getz ? Gerne en Odder zip.

Hvis du bor tæt på Lyngby er du velkommen til at komme og prøve... vi har nemlig en Odder zip den kan blive forholdsvis lille... i forhold til at det er en barnevogn med fint liggemål 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvis du bor tæt på Lyngby er du velkommen til at komme og prøve... vi har nemlig en Odder zip den kan blive forholdsvis lille... i forhold til at det er en barnevogn med fint liggemål 

Bor desværre i Nordjylland, men tusinde tak for tilbuddet. Det var pænt af dig 

Anmeld

25. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Bor desværre i Nordjylland, men tusinde tak for tilbuddet. Det var pænt af dig 

Da vi skulle se på barnevogn kørte vi ned og fik lov at prøve den i bilen inden vi bestilte den så det er måske en mulighed

Da hun var 2 måneder fik vi så en babyjogger city elite som er meget lille og nem at folde sammen og hvor liften kan stå i... siden har vi faktisk ikke haft barnevognen i bilen :p det bedste køb vi har gjort

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Da vi skulle se på barnevogn kørte vi ned og fik lov at prøve den i bilen inden vi bestilte den så det er måske en mulighed

Da hun var 2 måneder fik vi så en babyjogger city elite som er meget lille og nem at folde sammen og hvor liften kan stå i... siden har vi faktisk ikke haft barnevognen i bilen :p det bedste køb vi har gjort

Det var selvfølgelig en rigtig god ide 

Ej hvor smart, det kunne være man også skulle have sådan en 

Anmeld

25. april 2014

An&Jo

Prøv at Google Odder barnevogn og vw up.. Kan den være deri, så kan den også være i en getz

Anmeld

25. april 2014

sulo

Vi har en Odder zip og en Ford Ka, den kan være der når man lægger det ene sæde ned.

Men prøv at tage ud til Babysam og prøv det, de bider ikke eller noget

Anmeld

25. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Det var selvfølgelig en rigtig god ide 

Ej hvor smart, det kunne være man også skulle have sådan en 

Det er i altfald en ide at kigge på... og man skal jo bruge en klapvogn før eller siden... så heller kunne bruge den så længe som muligt 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Prøv at Google Odder barnevogn og vw up.. Kan den være deri, så kan den også være i en getz

Synes jeg har Googlet det, men må lige prøv igen 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

sulo skriver:

Vi har en Odder zip og en Ford Ka, den kan være der når man lægger det ene sæde ned.

Men prøv at tage ud til Babysam og prøv det, de bider ikke eller noget

Det ender nok også med at vi tager ud og prøver det, men det er lige tideligt nok synes vi. 

Og det kunne jo være der var nogen herinde der vidste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.