nogen der kender til det eller har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg fik den 17 Januar en medicinisk abort og det gik fint og en uges tid efter undersøgte min læge mig og alt var fint.

jeg kontaktet så længen 2uger inden vi gik på påskeferie den 11, fordi jeg havde underlivssmeter, jeg blev tjekket for blærebetændelse og klumydia og det var NEGATIVT.

jeg bløder så kort tid efter, og tænkte det må være min menstrution.
MEN jeg har siden blødt on og off (på 3uge)  det begynder at bekymerer mig..

ringet så til min læge igen idag og for tæller hvordan og hvorledes og at det frustere mig..

så siger min læge sådan her "det kan jeg godt forstå det frustere dig, jeg vil frygtligt gerne se dig på mandag, kan jeg det"

er ret urolig nu, for med den sætning, må hun jo tænke at der er noget helt galt eller ??

Har i en ide til hvad det kan være? (ikke dermed sagt at det er det, men bare for at være LIDT forberedt på hvad det kan ske at være)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Anonym trådstarter

virkelig ingen der kan have en ide ??

Anmeld

25. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

der kan altid opstå komplikationer efter en operation uanset hvad man har fået lavet...

hvis det bløder ret meget så kan det være noget der er sprunget op, eller noget i den retning...

Jeg ville prøve at tage den med ro og så høre lægen ad hvad der videre skal ske...

jeg har ikke selv prøvet at få en abort og kender ikke nogen der har så kan kun svare udfra generelt udfra operationer...

Anmeld

25. april 2014

A.n.onym.

Jeg har fået to medicinske aborter og en kirurgisk (ikke frivilligt, men pga. fosteret var sygt) ved det ene medicinske, der tog det tre måneder før alt var i orden. Jeg havde ondt og blødte, fordi jeg havde svært ved at få alt ud. Tror bare lægen vil se dig, for at undersøge om der sidder en rest deroppe, og fordi de fleste aborter ikke varer så lang tid. Så ville ikke være nervøs for at det er noget alvorligt (men kan godt forstå dig)

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

MommyK skriver:

Jeg har fået to medicinske aborter og en kirurgisk (ikke frivilligt, men pga. fosteret var sygt) ved det ene medicinske, der tog det tre måneder før alt var i orden. Jeg havde ondt og blødte, fordi jeg havde svært ved at få alt ud. Tror bare lægen vil se dig, for at undersøge om der sidder en rest deroppe, og fordi de fleste aborter ikke varer så lang tid. Så ville ikke være nervøs for at det er noget alvorligt (men kan godt forstå dig)

lægen undersøgte mig jo , en uge efter aborten og der fik jeg afvide alt var som det skulle være :s ..

Anmeld

25. april 2014

A.n.onym.

Scannede lægen dig, eller kiggede de bare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.