Øv hvor er det bare træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Ja undskyld hvis det støder nogen.. Har ikke brug for negative beskeder..

Prøver at blive gravid på 8 måned og får så at vide af min kollega at hun lige havde en upser (de beskyttede sig ikke) med en fra byen af omkring hendes ÆL og nu er hun blevet gravid. Tilmed fortæller hun at hun ikke vil have barnet og har fået tid til en abort..

Tænker bare, hvorfor fik hun chancen og ikke mig som så gerne vil have et barn...? Øv øv

Ja undskyld skulle lige have luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja undskyld hvis det støder nogen.. Har ikke brug for negative beskeder..

Prøver at blive gravid på 8 måned og får så at vide af min kollega at hun lige havde en upser (de beskyttede sig ikke) med en fra byen af omkring hendes ÆL og nu er hun blevet gravid. Tilmed fortæller hun at hun ikke vil have barnet og har fået tid til en abort..

Tænker bare, hvorfor fik hun chancen og ikke mig som så gerne vil have et barn...? Øv øv

Ja undskyld skulle lige have luft..

Uha alle de tanker er dræbende.

Kender det alt for godt.

Anmeld

25. april 2014

Mor til F

Har selv haft de tanker. Blev så ked af det og misundelig.  De sagde ups, vi beskyttede os ikke. Og tænk engang, så gjorde de det endnu en gang, og sagde at det var en ups igen. Hvis man bevidst sexer uden beskyttelse,  synes jeg ikke man kan tillade sig,  at kalde det uheld. Men synes de burde slappe af nu, ellers er de for dummet.  Min mening. 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Har selv haft de tanker. Blev så ked af det og misundelig.  De sagde ups, vi beskyttede os ikke. Og tænk engang, så gjorde de det endnu en gang, og sagde at det var en ups igen. Hvis man bevidst sexer uden beskyttelse,  synes jeg ikke man kan tillade sig,  at kalde det uheld. Men synes de burde slappe af nu, ellers er de for dummet.  Min mening. 

Ja når man ligefrem gør det flere gange..

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Uha alle de tanker er dræbende.

Kender det alt for godt.

Ja de er så..

Anmeld

25. april 2014

Mor til F

Nu er jeg selv blevet gravid og det var 100 % planlagt oplevede en MA i september og det var sindssyg hårdt. Kunne slet ikke være på steder, hvor der var små børn. Det gjorde så ondt! 

Så håber virkelig,  at min prinsesse har det godt og kommer ud til mig om 12 uger. Det er pks -derfor kender jeg datoen. 

for at du snart står,  med din egen positive test

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Nu er jeg selv blevet gravid og det var 100 % planlagt oplevede en MA i september og det var sindssyg hårdt. Kunne slet ikke være på steder, hvor der var små børn. Det gjorde så ondt! 

Så håber virkelig,  at min prinsesse har det godt og kommer ud til mig om 12 uger. Det er pks -derfor kender jeg datoen. 

for at du snart står,  med din egen positive test

Puha ja det er ikke rart når man mister. Mistede i november ved en SA og prøver stadig.

Dejligt for dig at du snart får din baby i armene.

Tusind tak.

Anmeld

25. april 2014

Mor til F

Det var så lidt håber for dig at det snart lykkes igen

Men ja, det er helt sikkert mere hårdt,  når man har mistet. Av det gør ondt, men så ved man at det kan lade sig gøre. Så selvom det er/var svært, kan man holde håbet i live

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Det var så lidt håber for dig at det snart lykkes igen

Men ja, det er helt sikkert mere hårdt,  når man har mistet. Av det gør ondt, men så ved man at det kan lade sig gøre. Så selvom det er/var svært, kan man holde håbet i live

Enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.