Positiv test trods mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Anonym trådstarter

Hej i skønne damer. 

Jeg håber i vil øse ud af jeres ekspertise

Jeg havde en positiv test den 20/4 men mens kom samme dag. Den har været meget mærkelig (dyb rød brun, klumpet med noget frisk blod. Undskyld detaljer). Den sluttede så idag (heller ikke normalt) og jeg tog så en ny test, for at bekræfte det var slut... Men den var lidt mere positiv 

Er det overhovedet muligt at jeg stadig er gravid? 

Håber i vil hjælpe mig, selvom i nok ikke er fagpersoner Men har viden og erfaring der er ønsket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Carina:-)

Der er nogen der har mens selv om de er gravide -så ja det er muligt

Anmeld

25. april 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej i skønne damer. 

Jeg håber i vil øse ud af jeres ekspertise

Jeg havde en positiv test den 20/4 men mens kom samme dag. Den har været meget mærkelig (dyb rød brun, klumpet med noget frisk blod. Undskyld detaljer). Den sluttede så idag (heller ikke normalt) og jeg tog så en ny test, for at bekræfte det var slut... Men den var lidt mere positiv 

Er det overhovedet muligt at jeg stadig er gravid? 

Håber i vil hjælpe mig, selvom i nok ikke er fagpersoner Men har viden og erfaring der er ønsket.

Det kan enten være blødning under graviditet eller en biokemisk graviditet. Jeg vil se de næste dage an, og bliver testen forsat tydeligere må det være fordi der er noget.  

Anmeld

25. april 2014

Jj1709

Jeg håber du har kontaktet lægen, for det lyder til du har aborteret.. 

Man kan sagtens teste positiv efterfølgende, der kan gå noget tid før ens hcg? er faldet, i værste fald kan det være der stadig sidder noget tilbage, som skal fjernes.. 

til dig.. 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Der er nogen der har mens selv om de er gravide -så ja det er muligt

Tak

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kan enten være blødning under graviditet eller en biokemisk graviditet. Jeg vil se de næste dage an, og bliver testen forsat tydeligere må det være fordi der er noget.  

Tak

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Man kan sagtens teste positiv efterfølgende, der kan gå noget tid før ens hcg? er faldet, i værste fald kan det være der stadig sidder noget tilbage, som skal fjernes.. 

til dig.. 

Min læge ønsker ej at se mig da det må være "naturens gang"

tak

Anmeld

25. april 2014

Rockertand

Jj1709 skriver:

til dig.. 

Der er ingen grund til at kontakt læge med mindre man har større smerter og blødning end forventet.

Til TS: Afvent det videre forløb, der er stadig en chance for, at du er gravid, så bliv ved med at teste lidt tid endnu.

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der er ingen grund til at kontakt læge med mindre man har større smerter og blødning end forventet.

Til TS: Afvent det videre forløb, der er stadig en chance for, at du er gravid, så bliv ved med at teste lidt tid endnu.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.