nogen her med termin i feb. 2010 fra kbh. området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2009

siw84

tænke det kunne være lidt sjovt at skrive og følge hindanden gennem graviditeten.. når man er nogenlunde lige langt henne.. og evt. kunne mødes både før og efter baby er kommet...
skriv gerne..

knus siw 11+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

LauraLW

Der er en terminsgruppe :-) Den hedder vist 1. kvartal 2010, så der finder du helt sikkert nogle.

Laura - med termin i marts

Anmeld

10. august 2009

Pia.

Nu er jeg ikke gravid, men tænkte på om du havde set der var termins grupper også - under mødregrupper oppe i toppen... der inde kan du finde mange gravide også nogen med termin lige som dig...

Held og lykke med det hele...

Anmeld

10. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

siw25 skriver:

tænke det kunne være lidt sjovt at skrive og følge hindanden gennem graviditeten.. når man er nogenlunde lige langt henne.. og evt. kunne mødes både før og efter baby er kommet...
skriv gerne..

knus siw 11+4

jeg er ikke fra kbh, men har termin den 9 feb.2010. så mødes kan vi nok ikke, men vi kan da følges lidt af gennem computeren...

Anmeld

10. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw25 skriver:

skriv gerne..

knus siw 11+4

jeg er heller ikke fra kbh, men har termin d.25. feb... mine forældre bor i Rungsted, Nordsjælland, så jeg kommer da derover engang imellem!
knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.