Puha er i chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
1 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Min kærste sidder lige og snakker tlf med en kammararet, som så fortæller at en af vores fælles venners søn, lige har fået konstateret lymfekraft. Han er kommet i kemo behandlig, men lægernene siger at det højest er 50 procents chance for at han klare den. Han er lige blevet 4 år.

Det er så frygtlig 

Hvad skal man lige skrive til sin ven i sådan en situation? Min kærste sidder bare lige og stire på sin Tlf, mens han prøver på at formuler en sms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

AnneBJ

Puha sikke en besked! 

Når jeg får "oplysninger" jeg ikke lige ved hvordan jeg skal reagere på, men jeg gerne vil give folk en reaktion, plejer jeg at skrive/sige noget i stil med, at jeg kender til deres situation, og at jeg bare vil udtrykke min dybeste medfølelse. Hvis der er noget jeg kan gøre på nogen måde (her indsætter jeg gerne eksempler som rengøring, pasning af børn, nem aftensmad osv) så skal de love at sige til. Og så kærlige hilsner eller lignende

Min mand har en stor familie, så det har hændt at min sivgermor har informeret os om ulykkelige ting vi egentlig godt vil reagere på, men ikke har været tæt nok på personerne til at ringe og gøre det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.