Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
10 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Hvad ville gør hvis i har børn med 2 mænd og er sammen med den mindstes far og han ikke kan lide dit barn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Hvad ville gør hvis i har børn med 2 mænd og er sammen med den mindstes far og han ikke kan lide dit barn ?

Hvordan ved du at han ikke kan lide dit barn?? Og hvordan kommer det til udtryk??

Anmeld

24. april 2014

Carina:-)

Hvis han vitterligt ikke kan lide barnet -ville jeg (naturligvis) til hver en tid vælge mit barn og det kunne kun gå for langsomt!

Anmeld

24. april 2014

Jj1709

Jeg var slet ikke sammen med en, der ikke kunne lide mit barn.. Ganske simpelt og enkelt.. 

barnet kan uden tvivl mærke, hvis din kæreste ikke kan lide det, det byder man ikke sit barn at vokse op i... 

Anmeld

24. april 2014

Frk.S

Jeg ville slet ikke få barn med en mand der ikke kunne lide det barn jeg havde i forvejen. 

På hvilken måde viser han at han ikke kan lide dit barn?

Anmeld

24. april 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har han aldrig kunne li barnet eller er det noget der er kommet? Hvis det er det første, kan jeg slet ikke forstå at man kan få et barn med en mand, der ikke kan li ens barn.  Det er sku skide synd for barnet, for det kan mærke det, og der vil med STOR sansynlighed blive gjort forskel.

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Det er mig det skriver det forkert. Han kan godt lide barnet med han kan ikke lide den måde barnet er på og det har ikke altid været sådan 

Anmeld

25. april 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Det er mig det skriver det forkert. Han kan godt lide barnet med han kan ikke lide den måde barnet er på og det har ikke altid været sådan 

Men hvordan kommer det til udtryk ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.