Hjælp til filmtitel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Ja, i er jo så gode til det med film herinde

Jeg leder efter en film hvor der sker følgende:

Et par(eller familie?) skal flytte, og jeg tror deres bil ender med at komme slemt til skade vidst, eller også blander jeg en anden film sammen med den.

Men, så da de når deres nye hus er flyttemændene ikke ankommet endnu, og de venter lang tid uden mad. Hvor man så ser at manden sover på kvindens lår og vågner ved at hun spiser et æble.

Nogen der ved hvilken film det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Et par(eller familie?) skal flytte, og jeg tror deres bil ender med at komme slemt til skade vidst, eller også blander jeg en anden film sammen med den.

Men, så da de når deres nye hus er flyttemændene ikke ankommet endnu, og de venter lang tid uden mad. Hvor man så ser at manden sover på kvindens lår og vågner ved at hun spiser et æble.

Slet ingen??

Manden bliver vidst lidt træt af hun ikke deler æblet med ham, og bare har spist det mens han sov.. 

Anmeld

24. april 2014

L&V

Anonym skriver:

Der er ik så meget at gå ud fra. Du ka ik huste nogle af skuespillerne eller noget

Anmeld

24. april 2014

Lullaby

Anonym skriver:

Slet ingen??

Manden bliver vidst lidt træt af hun ikke deler æblet med ham, og bare har spist det mens han sov.. 

Kender den godt med ved ikke hvad den hedder. Fastnet tlf er heller ikke tilknyttet. 

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Kender den godt med ved ikke hvad den hedder. Fastnet tlf er heller ikke tilknyttet. 

RIGTIGT!! ååh.. kan du huske noget mere omkring den?  måske det kunne hjælpe? har søgt på nettet i dagevis, er ved at give op 

Anmeld

24. april 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Min filmnørd af en mand siger det er Funny Farm

http://www.imdb.com/title/tt0095188/?ref_=nv_sr_1

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Min filmnørd af en mand siger det er Funny Farm

http://www.imdb.com/title/tt0095188/?ref_=nv_sr_1

Hvor er du og din mand bare nogle skatterbasser!!! Sig STORT tak til din mand, han har lige fuldstændig reddet min aften!! 

Anmeld

24. april 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvor er du og din mand bare nogle skatterbasser!!! Sig STORT tak til din mand, han har lige fuldstændig reddet min aften!! 

Så lidt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.