Inspiration til terasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Vi har denne her have på 8-900 m2, og vi skal endelig have lavet terrasse på den i år. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg vil have.

Den skal være i nærheden af sandkassen og gyngestativet, men det er også det eneste jeg er sikker på. Har leget lidt med at der skal være en sti op til terrassen. Terrassen skal laves i herregårdsten.

Forresten har vi planlagt at der skal bygges et legehus oppe i venstre hjørne. Desuden har vi en stor trampolin vi flytter rundt op midt i haven.  

For resten så ligger vores gård/hus udenfor tegningen svarende til nederst.

Jeg skriver som anonym fordi mit brugernavn herinde ikke skal kobles på mig irl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Vi har denne her have på 8-900 m2, og vi skal endelig have lavet terrasse på den i år. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg vil have.

Den skal være i nærheden af sandkassen og gyngestativet, men det er også det eneste jeg er sikker på. Har leget lidt med at der skal være en sti op til terrassen. Terrassen skal laves i herregårdsten.

Forresten har vi planlagt at der skal bygges et legehus oppe i venstre hjørne. Desuden har vi en stor trampolin vi flytter rundt op midt i haven.  

For resten så ligger vores gård/hus udenfor tegningen svarende til nederst.

Jeg skriver som anonym fordi mit brugernavn herinde ikke skal kobles på mig irl

Det kommer jo helt an på hvor solen står. Hvor er nord på tegningen, hvor høje er buske/træer, hvor er de placeret o.s.v. Vil I have morgensol eller aftensol på terassen o.s.v.

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Verdenshjørnerne på tegningen:

Øst

Nord            Syd

Vest

Vi har sol der stort set hele dagen, vi har parasol vi kan flytte lidt rundt :-)

Anmeld

25. april 2014

modesty

Verdenshjørnerne på tegningen:

Øst

Nord           Syd

Vest

Vi har sol der stort set hele dagen, vi har parasol vi kan flytte lidt rundt :-)

Jeg ville lægge den op af frugttræerne. Det er mest romantisk og der vil være sol hele dagen fordi de vender mod syd. Hvis I vil være rigtigt avancerede, kan I integrere sandkassen i terassen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.