Min datter hæver i ansigtet ??? (Ekstra Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
12 svar
16 synes godt om
24. april 2014

Tystys14

Så kom vi til kontrol idag, den gode nyhed er at hævelsen er faldet og rødmen næsten helt væk.

Desværre er hendes hud blevet mere skællende og hun har tabt sig 30g fra i søndags.  Hendes gylp har vist sig at være opkast og vi er nu blevet indlagt på nykøbing sygehus. 

Der er taget flere blodprøver og der er snak om at hun skal have taget røgten af maven, da de nu har mistanke om at problemet ligger i maven !? Hvordan ved jeg endnu ikke. 

Havde regnet med at skulle lige ind og lige hjem... Men der tog jeg desværre fejl. 

Er ved at gå ud af mit gode skind af bekymringer...

i får lige er billede med på vejen, så dem der har fulgt mig/os siden i søndags kan se bedringen i ansigtet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Isabella_mor

Det ser meget bedre ud. Håber de finder problemet så det kan blive løst  

Anmeld

24. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hun ser allerede meget pænere ud. Heldigvis! Held og lykke med det hele. Håber ikke hun fejler noget.

Anmeld

24. april 2014

melila

Håber det bedste for jer  

Hun ser fin ud 

Anmeld

24. april 2014

M&N

NV skriver:

Så kom vi til kontrol idag, den gode nyhed er at hævelsen er faldet og rødmen næsten helt væk.

Desværre er hendes hud blevet mere skællende og hun har tabt sig 30g fra i søndags.  Hendes gylp har vist sig at være opkast og vi er nu blevet indlagt på nykøbing sygehus. 

Der er taget flere blodprøver og der er snak om at hun skal have taget røgten af maven, da de nu har mistanke om at problemet ligger i maven !? Hvordan ved jeg endnu ikke. 

Havde regnet med at skulle lige ind og lige hjem... Men der tog jeg desværre fejl. 

i får lige er billede med på vejen, så dem der har fulgt mig/os siden i søndags kan se bedringen i ansigtet. 

Nårh lille mus, kram

Anmeld

24. april 2014

Carina:-)

Yndig lille pige 

Håber alt vender,og der kommer ro på 

Selv om det er svært ,så prov at trække vejret helt ned i maven . Der er ikke noger værre end når ens små rolligner er syge ,men for din egen skyld så skal du tage det roligt - du har lige fodt og den stress og bekymring er ikke godt for dig 

Anmeld

24. april 2014

Troldemommi

NV skriver:

Rigtig god bedring med din lille prinsesse, håber hun snart er frisk igen 

Jeg kan sagtens huske hvor hårdt det er at være mor når ens lille baby er indlagt 

Monica 

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

NV skriver:

Det ser noget bedre ud nu. Håber i får hurtigt svar God bedring

Anmeld

24. april 2014

Tystys14

Carina:-) skriver:

Yndig lille pige 

Håber alt vender,og der kommer ro på 

Selv om det er svært ,så prov at trække vejret helt ned i maven . Der er ikke noger værre end når ens små rolligner er syge ,men for din egen skyld så skal du tage det roligt - du har lige fodt og den stress og bekymring er ikke godt for dig 

Nej stress er nok ikke det bedste, men umuligt at undgå lige nu.  Tror jeg får grå hår før tid.

men tusind tak for dit svar. 

Anmeld

24. april 2014

Kay

Ja det ser da meget pænere ud håber snart i finder ud af hvad der er galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.