Ægløsning allerede ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2014

friis

Jeg har ind til nu efter p pille stop haft cykluser på følgende længder : 39, 52 , 35 . 

Kan det virkelig passe den kun skal være 25 denne gang . 

Mens den sidste gang her , kom som forventet 14 dage efter ægløsning , det varede 2 dage og stoppede så , 3 dage efter kom der så lige sammen med udflåden et par dage , og sådan blev det ved i en lille uges tid , nu vil jeg så på dag 10 og 11 i dag begynde at teste for ægløsning igen - men blivet noget overrasket over de viser positiv . 

(Strimmeltest fra igår og den digitale for i dag) 

jeg forstår det ikke ? Kan det passe allerede eller kan man ikke stole 100% på testene ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

TL89

Det kan muligvis være din krop er ved at vænne sig til ikke at være på p-piller og du så får en kortere cyklus igen nu ?

Anmeld

24. april 2014

friis

TL89 skriver:

Det kan muligvis være din krop er ved at vænne sig til ikke at være på p-piller og du så får en kortere cyklus igen nu ?

Men er knap nok blevet færdig med mens ( det som nu har været ) sys det virker mærkeligt med en cyklus på kun 24 dage nu , når de andre har været så sindssygt lange  

Anmeld

24. april 2014

TL89

Ja det er det, men på den anden side må det da os være rart at få en cyklus der ikke er så lang ?

Anmeld

24. april 2014

esioul

friis skriver:

Jeg har ind til nu efter p pille stop haft cykluser på følgende længder : 39, 52 , 35 . 

Kan det virkelig passe den kun skal være 25 denne gang . 

Mens den sidste gang her , kom som forventet 14 dage efter ægløsning , det varede 2 dage og stoppede så , 3 dage efter kom der så lige sammen med udflåden et par dage , og sådan blev det ved i en lille uges tid , nu vil jeg så på dag 10 og 11 i dag begynde at teste for ægløsning igen - men blivet noget overrasket over de viser positiv . 

(Strimmeltest fra igår og den digitale for i dag) 

jeg forstår det ikke ? Kan det passe allerede eller kan man ikke stole 100% på testene ? 

Har du prøvet en g test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.