Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår da jeg afl. min søn i BH smeltede mit hjerte...
Jeg går og vinker som jeg plejer... vender mig om og går ud af lågen. Da den er lukket åbner Bassen vinduet og råber "Mor Mor jeg glemte lige noget... kom tilbage" Jeg går ind af lågen igen og hen til vinduet... "Mor jeg glemte lige at kysse dig igen. Det manglede jeg" Åhhhhhr ♥ Tror I liiiige jeg havde en god dag? Jo tak! ELSKER den dreng...
Måtte bare lige dele...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ååhhh hvor dejligt
MorDk skriver: Igår da jeg afl. min søn i BH smeltede mit hjerte... Jeg går og vinker som jeg plejer... vender mig om og går ud af lågen. Da den er lukket åbner Bassen vinduet og råber "Mor Mor jeg glemte lige noget... kom tilbage" Jeg går ind af lågen igen og hen til vinduet... "Mor jeg glemte lige at kysse dig igen. Det manglede jeg" Åhhhhhr ♥ Tror I liiiige jeg havde en god dag? Jo tak! ELSKER den dreng... Måtte bare lige dele...
Ih hvor skønt!!! <3
Ej hvor skønt!!! Min lille trold er i "jeg elsker" fasen Og selvom han siger alt fra "jeg elsker min kiks" så er det alligevel fedt at hente ham, blive overfaldet af et kæmpe kram og "jeg eeeelsker min moar"
Fantastisk
Åhhhh så cute
Monica
Åhh
jeg har lige noget mere at tilføje
og da din søn så siger de søde ord til dig, så måtte pædagogerne til at tørre op for du smeltede og kunne være i en spand
Troldemommi skriver: jeg har lige noget mere at tilføje og da din søn så siger de søde ord til dig, så måtte pædagogerne til at tørre op for du smeltede og kunne være i en spand Monica
Præcis... jeg smilede hele vejen hjem....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128