Brækket fod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg brækkede min fod i min praktik for 2 år siden til oktober. Jeg blev ikke opereret selvom at lægerne skiftede mening om hvorvidt jeg skulle opereres eller ej hele 6-7 gange. Lige siden har jeg haft smerter on/off især når jeg går meget og det påvirker min ryg da jeg overkompenserer. Jeg kan ikke uden at blive total smadret passe en fultidsstilling. Jeg skal snart til scanning for at få overblik over min fod men er så bange for at de ikke kan se mén eller måle det i procenter så jeg kan få en form for kompenstation.Min største frygt er at jeg allerede nu i midten af mine 20-ere ikke kan passe en fuldtidsstilling freomver og derfor miste timer  og dermed penge på en dum skade fra min elevtid, hvad siger i????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at det lyder rigtig godt, at du endelig ska til scaning og tjekket op på det. Måske du bliver sendt vidre til fys, som så ka gi dig nogle øvelser/ genoptræning, så det ka hjælpe lidt.. 

Finder de noget, ka du få erstatning, pga det er en arbejdsskade. Vh stine

Anmeld

24. april 2014

Mille82

Hvor var dit brud på foden? Hvis du har smerter ved gang, afhængigt af hvor bruddet var, så kan du få en sko med gænge. Gængen hjælper dig med din gang, så din fod ikke bøjer, det er skoen der gør det for dig. Men det burde din ortopædkirurg kunne hjælpe dig videre med.

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Mille82 skriver:

Hvor var dit brud på foden? Hvis du har smerter ved gang, afhængigt af hvor bruddet var, så kan du få en sko med gænge. Gængen hjælper dig med din gang, så din fod ikke bøjer, det er skoen der gør det for dig. Men det burde din ortopædkirurg kunne hjælpe dig videre med.

Bruddet var flere steder på foden og jeg har prøvet at få lavet spisielt indlæg i uden at det gjorde den store forskel 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes at det lyder rigtig godt, at du endelig ska til scaning og tjekket op på det. Måske du bliver sendt vidre til fys, som så ka gi dig nogle øvelser/ genoptræning, så det ka hjælpe lidt.. 

Finder de noget, ka du få erstatning, pga det er en arbejdsskade. Vh stine

Tak.  Lægen har snakket operation men hun siger at hvis hun laver skaderne så går det bare ud over andre steder i foden så smerter vil jeg altid nok have. Jeg er bare så spændt/nervøs det er trods alt en stor del af vores fremtid der måske skal afgøres når jeg har vært inde og blive scannet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.