Hjælp mig. (cv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
20 svar
5 synes godt om
23. april 2014

Muhmi

Jeg er simpelthen kommet i den åndsvagt nederen og virkelig hjerteskærende situation at jeg prompte skal have mig et arbejde og siden jeg ikke har søgt arbejde i snart 4 år, så er jeg håbløst bagud med hvordan sådan et CV skal skrives/se ud. Så søde piger kan I ikke hjælpe mig, det er virkelig kritisk da jeg ikke vil få nogle som helst penge ind i Maj og derefter..

Hjælp, hjælp, hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Muhmi

23. april 2014

esioul

Muhmi skriver:

Jeg er simpelthen kommet i den åndsvagt nederen og virkelig hjerteskærende situation at jeg prompte skal have mig et arbejde og siden jeg ikke har søgt arbejde i snart 4 år, så er jeg håbløst bagud med hvordan sådan et CV skal skrives/se ud. Så søde piger kan I ikke hjælpe mig, det er virkelig kritisk da jeg ikke vil få nogle som helst penge ind i Maj og derefter..

Hjælp, hjælp, hjælp!!

Jeg synes du skal tage ud på diverse plejehjem og høre om de mangler hjælp. Det er nok det fag hvor der er størst mangel her og nu. Specielt nu hvor vi går sommeren i møde.

Bare et råd

Inde på jobnet.dk er der nogle skabeloner til CV

Anmeld

23. april 2014

AnonymMor

Muhmi skriver:

Hjælp, hjælp, hjælp!!

Min umiddelbare tanke er at du kan lave et cv på jobnet ? Det er vidst bare at udfylde rubrikkerne om ikke andet kan du hvertfald se der hvad et cv skal indeholde. 

Håber du snart finder noget  

Anmeld

23. april 2014

Muhmi

esioul skriver:

Jeg synes du skal tage ud på diverse plejehjem og høre om de mangler hjælp. Det er nok det fag hvor der er størst mangel her og nu. Specielt nu hvor vi går sommeren i møde.

Bare et råd

Inde på jobnet.dk er der nogle skabeloner til CV

Er uddannet social og-sundhedshjælper, så jeg ved at de altid mangler, dog mangler de assistenter de fleste steder og min chance for at uddanne mig som assistent er der ikke nu fordi fristen er forbi.

Vil kigge inde på jobnet, tak

Anmeld

23. april 2014

Muhmi

Rinepigen skriver:

Min umiddelbare tanke er at du kan lave et cv på jobnet ? Det er vidst bare at udfylde rubrikkerne om ikke andet kan du hvertfald se der hvad et cv skal indeholde. 

Håber du snart finder noget  

Tusind tak for svar

Anmeld

23. april 2014

Muhmi

Hvordan ser det ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2014

mogms

http://jobfisk.dk/jobsogning/artikler-om-jobsognin g/1281-hvordan-skriver-jeg-det-perfekte-cv

http://www.jobindex.dk/cms/cv-skabelon.shtml

I den sidste er der en skabelon du kan downloade.

I forhold til din overstående så få dine tidligere jobs op i punkt form det er meget mere overskueligt fx således.

10.2013- 04.2014 titel , arbejdsplads navn

01.2005-09.2013 titel, arbejdsplads navn

OSV....

Anmeld

23. april 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Muhmi skriver:

Hvordan ser det ud?

Normalt laver man CV og ansøgning hver for sig - du har lavet en slags blanding. CV'et skal være let at overskue, gerne stå i punktform, hvor ansøgningen er skrevet som en sammenhængende tekst. 

Anmeld

23. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Muhmi skriver:

Hvordan ser det ud?

Det du har lavet her er ik et cv, men en ansøgning.

Et cv, er hvor du skriver din job erfaring ned, i nyeste rækkefølge.

Mit ser feks således. 

2013 Engdraget. ( er der stadig ) 

2013-14. Grønbjerghjemmet.

2007-2013 tjørringhus.

Osv

Osv. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.