Åbner og lukker munden hele tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
5 svar
6 synes godt om
23. april 2014

Stivdie

Hej tøser,

Min datter på snart 6 måneder er begyndt at åbne og lukke munden uden lyd - lidt ligesom en fisk. Hun gør det næsten hele tiden og har gjort i et par dage nu.
Hun er ikke sulten når hun gør det, for hun afviser brystet hvis hun lige har spist.
Nogen med børn, der har gjort det samme? Fandt I en forklaring? Begyndende sprog, tænder, sult, etc?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hun har nok bare fundet ud af at hun kan

Anmeld

23. april 2014

S*DD

Det kan være at hun imiterer dig vi har et barn i vg som gør det når jeg snakker med hende  

Anmeld

23. april 2014

Karla

Stivdie skriver:

Hej tøser,

Min datter på snart 6 måneder er begyndt at åbne og lukke munden uden lyd - lidt ligesom en fisk. Hun gør det næsten hele tiden og har gjort i et par dage nu.
Hun er ikke sulten når hun gør det, for hun afviser brystet hvis hun lige har spist.
Nogen med børn, der har gjort det samme? Fandt I en forklaring? Begyndende sprog, tænder, sult, etc?

Det gør vores pige på 5 måneder også. Hun synes bare det er vildt sjovt at gøre sådan hvis vi efterligner hende sender hun de største smil.

Anmeld

23. april 2014

Clisolka

Stivdie skriver:

Hej tøser,

Det gjorde min søn også - han er 7 mrd. og gør det stadig indimellem  Det er fordi han har fundet ud af, at han kan 

Anmeld

24. april 2014

Stivdie

Hej alle,

Tak for hjælpen. Det var umiddelbart også det jeg tænkte, men det er rart lige at få bekræftet.
hun er ligeglad med at far og mor gør det, men spejlbilledet får det store smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.