Lige et spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Har lige fundet ud af at jeg er gravid er 5+0 og er bare begyndt at spise rigtig meget. Føler sult HELE tiden. Er det virkelig et symptom, eller er det indbildsk?

Nogen der har prøvet det? Og hvornår startede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Sådan havde jeg det også rigtig meget i starten! Jeg havde så en ordenlig omgang kvalme oveni, så det var lidt besværligt 

Jeg har også stadig dage hvor jeg bare føler mig som et bundløst hul og kan spise nonstop og er 31+2 idag, så jeg vil ikke ligefrem sige at det er stoppet endnu. 

Det passer meget godt med at det startede omkring uge 5 eller 6

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Sådan havde jeg det også rigtig meget i starten! Jeg havde så en ordenlig omgang kvalme oveni, så det var lidt besværligt 

Jeg har også stadig dage hvor jeg bare føler mig som et bundløst hul og kan spise nonstop og er 31+2 idag, så jeg vil ikke ligefrem sige at det er stoppet endnu. 

Det passer meget godt med at det startede omkring uge 5 eller 6

Oki troede bare ikke at det virkelig kunne være et symptom.. Det er ikke så godt, da jeg i forvejen vejer lidt mere en jeg skal. Men må jo prøve så vidt muligt og holde mig fra det søde

Anmeld

23. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Oki troede bare ikke at det virkelig kunne være et symptom.. Det er ikke så godt, da jeg i forvejen vejer lidt mere en jeg skal. Men må jo prøve så vidt muligt og holde mig fra det søde

Jeg har også taget mere på end hvad jeg synes er fedt. - Er meget pirlig omkring min vægt, bliver hurtigt utilfreds hvis tallet bliver lidt højt. 

Men ja, det er ikke så meget andet for end at forsøge og holde lidt igen (har jeg været rigtig dårlig til) og så holde sig til det sunde

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

TanyaGR skriver:

Jeg har også taget mere på end hvad jeg synes er fedt. - Er meget pirlig omkring min vægt, bliver hurtigt utilfreds hvis tallet bliver lidt højt. 

Men ja, det er ikke så meget andet for end at forsøge og holde lidt igen (har jeg været rigtig dårlig til) og så holde sig til det sunde

Ja præcis..

Det er mega svært og holde igen..

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet det?

Anmeld

23. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Har lige fundet ud af at jeg er gravid er 5+0 og er bare begyndt at spise rigtig meget. Føler sult HELE tiden. Er det virkelig et symptom, eller er det indbildsk?

Nogen der har prøvet det? Og hvornår startede det?

jeg havde et par dage sidst i juli sidste år hvor jeg konstant spiste fordi jeg blev ved med at føle mig sulten og kæresten var ved at blive tosset på mig, for penge var ikke lige det vi havde flest af i den måned - indtil jeg stod med en positiv graviditetstest, for så kunne vi godt forstå min sult... 

Jeg var 4+5 da vi fandt ud af at jeg var gravid, så hos mig startede det 4+

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

jeg havde et par dage sidst i juli sidste år hvor jeg konstant spiste fordi jeg blev ved med at føle mig sulten og kæresten var ved at blive tosset på mig, for penge var ikke lige det vi havde flest af i den måned - indtil jeg stod med en positiv graviditetstest, for så kunne vi godt forstå min sult... 

Jeg var 4+5 da vi fandt ud af at jeg var gravid, så hos mig startede det 4+

Oki vildt det kan starte så tidligt..
Tror du det kan starte tidligere?

Anmeld

23. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Oki vildt det kan starte så tidligt..
Tror du det kan starte tidligere?

måske... ved det faktisk ikke...

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

måske... ved det faktisk ikke...

Næ heller ikke jeg.. Men 4+ er også tidligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.