Nyt arbejde..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
13 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Yay!!
Jeg har fået nyt arbejde.. Måtte simpelthen bare ud med det til nogen.. Er anonym da jeg først får sagt op på mit gamle arbejde i morgen.. 
Er så glad..
Slut med transport problemer, slut med weekend arbejde.. Slut med bekymringer om ting jeg faktisk slet ikke er ansat eller får løn til at bekymre mig om!!
Yes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Yay!!
Jeg har fået nyt arbejde.. Måtte simpelthen bare ud med det til nogen.. Er anonym da jeg først får sagt op på mit gamle arbejde i morgen.. 
Er så glad..
Slut med transport problemer, slut med weekend arbejde.. Slut med bekymringer om ting jeg faktisk slet ikke er ansat eller får løn til at bekymre mig om!!
Yes!

Det lyder rigtig godt ! Tillykke med det nye job.

Anmeld

23. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Yay!!
Er så glad..
Yes!

Tillykke 

Anmeld

23. april 2014

serinasmor

Anonym skriver:

Yay!!
Er så glad..
Yes!

Kæmpe tillykke

Anmeld

23. april 2014

Loa

Skønt!!!!!!

Tillykke!!

Anmeld

23. april 2014

Moma

Tillykke

Anmeld

23. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fedt og stort, stort tillykke! Vh stine

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Tak ska i ha...
Puha jeg er nervøs for at sige op i dag.. Har alligevel været her i godt 10 år... Puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.