Jeg søger råd og historier fra nogen der har oplevet det samme.
Jeg var til misdannelses scanning tirsdag i sidste uge og alt så fint ud på nær hans mavesæk.. Den er for lille og ikke fyldt op. Jeg får derfor at vide at det kan være forkortet spiserør - hvilket skal opereres 24 timer efter fødslen. Jeg fik sagt til mig selv at jeg ikke ville lade mig gå på af det før jeg havde fået klar besked i dag til en ekstra scanning.
Jeg er lige kommet hjem derfra. Mavesækken er vokset siden sidst, men jeg fik aldrig en afklaring på om det var nok selvom jeg spurgte op til flere gange. Derimod fik jeg endnu en bombe i hovedet. Jeg har for meget fostervand i maven. Det eneste hun fortæller mig er at det kan skyldes at jeg er ved at udvikle sukkersyge. Hun gav mig endnu en tid til scanning om 6 uger (6 UGER!!
) og ville ikke forklare sig yderligere omkring de informationer jeg fik, så nu er jeg et stort spørgsmålstegn og har aller mest lyst til at græde da jeg selvfølgelig går direkte hjem og søger det på google Hvor der står alt fra kromosom fejl til dødsfødsel osv 
Jeg er så ked af det og måske uden grund.
Er der nogen der har stået eller står i samme situation?
Anmeld