Jeg har igennem de de sidste par år fået et stort cola light forbrug 2-3-4 liter om dagen :/ jeg er kommet ud af en svær depression uden medicin pga jeg havde colaen ved min side..
cola light gør mig lykkelig
jeg får overskud til hverdagen
jeg kan komme på toilet(har aldrig døjet med hård mave kan nemt gå 1-2 uger imellem)
jeg havde det rigtig godt når jeg fik min cola.. men i søndags tog jeg beslutningen nu skal det være slut så jeg drak mit sidste cola i søndags..
har flere gange prøvet at stoppe men pga abstinenser og min dårlige holdning ryger jeg ofte igen...
men allerede igår eftermiddags mærket jeg hovedpinen og måtte gå tidlig i seng igår aftes.. og har svedt så meget i nat som om jeg har taget bad i sengen--
men tror måske også mens er på vej da jeg har underlivs smerter. men den er ret uregelmæssig så svært at bedømme..
nå men stod op imorges og tog et bad.. blev simpelhen så dårlig måtte ligge mig på gulvet.. kæresten fik mig ind i seng og fandt noget morgenmad til mig.. jeg faldt så i søvn bagefter og vågnet først 4 timer senere og har det virkelig elendigt har ingen energi har knaldhovedpine og er bare rigtig utilpas.. og måske nu med mens på vej.. jeg er så tæt på at opgive for jeg elsker cola light det er min eneste last og jeg ved jeg aldrig nogensinde ville kunne holde mig 100 procent fra det..
jeg drikker hverken kaffe eller te..
sorry for det indlæg men havde brug for at dele min utilpashed med jer.. 
Anmeld