Kejsersnit - jeg må jo ikke løfte ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

hekran

JacobsMoar skriver:

Mener det er 6 uger ca... Sidst kom jeg i mødregruppe da min søn var 14 dage

Lækkert! Det gad jeg også God fornøjelse med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

modesty

JacobsMoar skriver:

.... skal vi bruge en lift ?

En lidt underlig overskrift, men ja.. Når jeg har fået kejsersnit må jeg jo ikke løfte andet end baby + lift...

Vi har en kombivogn og derfor ingen lift, men jeg må jo ikke løfte kassen af stellet (den vejer ca 5 kg), og jeg tænker at jeg jo godt kunne få brug for at have en lift at ligge baby i, når vi er afsted... Altså i mødregruppe eller lign. hvor det er rart at kunne ligge baby fra sig, men ikke kan have hele vognen med ind ?

Er det spild af penge at købe en lift, eller er der et behov ?

Vi har en voksipose, men den er nok en smule varm her midt i maj og hen over sommeren

Håber i vil komme med jeres syn på "sagen"

Vi lånte sådan en her af nogle venner. Bebs kunne ligge i den de første cirka 2 mdr. og den kunne være i vores Mountain Buggy kombivogn, så den kan helt sikkert også være i Emmaljunga'en. Den er super! Vejer ingenting. Jeg måtte heller ikke bære meget (grundet voldsom bristning) og det passede perfekt med at jeg kunne gå over til den noget tungere voksipose (min søn er vinterbarn) da der var gået et par måneder og jeg måtte løfte igen.

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevognstilbehor/lifter-liggedele-o-soskendesader/phil-teds-bl%C3%B8d-lift-vibe-verve-promenade-black

Anmeld

23. april 2014

Anitta Kristiansen

Du kan få sommer og vinter dyner til voksiposen så ville være det jeg ville gøre da prisen der er det samme men voksi kan du bruge længe

Anmeld

23. april 2014

JacobsMoar

modesty skriver:

Vi lånte sådan en her af nogle venner. Bebs kunne ligge i den de første cirka 2 mdr. og den kunne være i vores Mountain Buggy kombivogn, så den kan helt sikkert også være i Emmaljunga'en. Den er super! Vejer ingenting. Jeg måtte heller ikke bære meget (grundet voldsom bristning) og det passede perfekt med at jeg kunne gå over til den noget tungere voksipose (min søn er vinterbarn) da der var gået et par måneder og jeg måtte løfte igen.

http://lekmer.dk/barn-og-baby/barnevogne-o-barnevognstilbehor/lifter-liggedele-o-soskendesader/phil-teds-bl%C3%B8d-lift-vibe-verve-promenade-black

Det var også sådan en jeg tænkte vi skulle have...

Anmeld

23. april 2014

JacobsMoar

Anitta Kristiansen skriver:

Du kan få sommer og vinter dyner til voksiposen så ville være det jeg ville gøre da prisen der er det samme men voksi kan du bruge længe

Jeg tænker bare at det må blive meeeeget varmt at ligge i voksiposen...

Vi har en, dog er det en kopidims.. Måske skulle jeg se om der er to dyner i

Anmeld

23. april 2014

Anitta Kristiansen

JacobsMoar skriver:

Jeg tænker bare at det må blive meeeeget varmt at ligge i voksiposen...

Vi har en, dog er det en kopidims.. Måske skulle jeg se om der er to dyner i

Det er muligt at købe en meget meget tynd dyne til voksi som er beregnet at bruge til sommer perioden så barnet ikke får det for varmt for jeg har også selv en kombineret dyne, og Ja den er for varm, men Sommer dynen er meget tynd

Anmeld

23. april 2014

Anitta Kristiansen

http://www.bornebiksen.dk/product/voksi-sommerdyne -i-bomuld-956/ her er den fx (første jeg fandt på Google) så kan du bruge den året rundt til dit barn

Anmeld

24. april 2014

Miss Church

JacobsMoar skriver:

Nej, vi har købt en City bag (Emmaljunga) som jo er en barnevognskasse, bare i kombimål... Meningen var at den var nem at tage af og tage med ind, men det er jo ikke nemt når den er for tung

Jeg havde faktisk overvejet en quadrolift i klapvognen, men valgte City Bag'en

Arh på den måde.. 
Jeg tror det er meget en smagssag. Jeg har ikke manglet liften, selv om jeg har haft 2 som skulle med ind og ud. Men hvis jeg kun skulle have haft en baby, havde vi nok købt en lift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.