Ændret afføring ved start på gravitamin ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
7 svar
1 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Hej folkens. Ja som overskriften siger er jeg nysgerrig over om jeres afføring har ændret sig til meget mørkebrun/sort slimet efter i er begyndt på pillerne.

jeg har taget dem i snart 14 dage, og den sidste uge, har jeg ikke kunne komme på toilettet, og når jeg har været har afføringen været sådan. Og lugter mærkeligt :/ ikke af normal afføring.

plus jeg har følt mig utilpas, og har nogle små stikken/ smerter i underlivet.

og når jeg søger på Google står der blødning i mavesækken! Hjælp! Eller kan være lidt jern.

er bare utrolig bange lige nu

Håber der nogle der kender til noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

vitapigen

Det er skam bare det jern der er i gravitamin

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Og hvor længe bliver dette ved ? håber da det bare er det

Anmeld

23. april 2014

Masig

Jern gør afføringen mørk og hårdere. Prøv nogle andre piller, eller få fat i noget magnesia mod hård mave...

Der er ikke noget farligt i det, men hvis du får forstoppelse skal der selvfølgelig gøres noget ved det...

Anmeld

23. april 2014

Mortil223

Det er bare jern og det fortsætter til du ikke tager det længere, du kan spise husk, mangnesium, frø skaller eller drikke juice for at lindre det  

Anmeld

23. april 2014

Anonymo

Prøv at skifte mærke, jeg kunne ikke holde min mave ud når jeg tog gravitamin. Jeg skiftede til Livol Gravid, hemojern og så tog jeg også fiskeolie som "løsnede" lidt op syntes jeg 

Anmeld

23. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg må prøve :-) for skal jo tage de piller til graviditeten. Så der lidt øv kroppen reagere sådan

Anmeld

23. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Du behøver nødvendigvis ikke at tage aff.midler, men prøv først med fiberrigt mad. Riigeligt med vand. Hvis der stadig er problemer så start da med aff.middel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.