Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moooooooartilto:) skriver: Hvornår synes i det er passende at pakke vinter jakken væk , og tage sommer jakken frem ? Er lidt i tvivl om det er ved at være tid . Men synes godt nok det er ved at være lidt for varmt til vinter jakken
Hvornår synes i det er passende at pakke vinter jakken væk , og tage sommer jakken frem ? Er lidt i tvivl om det er ved at være tid . Men synes godt nok det er ved at være lidt for varmt til vinter jakken
Anthon har tyk jakke/vinter jakke på om morgenen og tynd jakke på hjem
AnthonsMor skriver: Anthon har tyk jakke/vinter jakke på om morgenen og tynd jakke på hjem
vi har pakket den væk og han har nu en overgangsjakke på
Termojakke og en fleece om formiddagen og kun termojakke, eller hendes tynde sommerjakke, om eftermiddagen
Laulund87 skriver: Termojakke og en fleece om formiddagen og kun termojakke, eller hendes tynde sommerjakke, om eftermiddagen
Moooooooartilto:) skriver: Altså vi er i bil og har 5 min der hen . Men er sku i tvivl om det er for tidligt at pakke vinterjakken væk ?
Altså vi er i bil og har 5 min der hen . Men er sku i tvivl om det er for tidligt at pakke vinterjakken væk ?
Ja okay..
Tænker en overgangsjakke vil være super til udendørs brug i løbet af dagen
Moooooooartilto:) skriver: Super tak ;D vi hr termo jakke og en sommer jakke Behøver vel ikk købe andet ?
Super tak ;D vi hr termo jakke og en sommer jakke Behøver vel ikk købe andet ?
Altså vi har en strikket trøje og en fleece hvis det bliver for køligt med termo- eller sommerjakke
Termojakke med en fleece eller uldtrøje inden under ville jeg mene var nødvendigt i de kolde timer (morgen/formiddag) og sen eftermiddag/tidlig aften) på denne årstid. Min dreng har en termojakke med teddyfleece foer og den er ret passende.
For et par uger siden... hun var jo ved at dø af hedeslag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128