Mælk og syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
8 svar
1 synes godt om
22. april 2014

Lukas&Liam<3

Læste i en gruppe på facebook at der var flere der havde haft succes med at fjerne komælk fra kosten hos børn for at forebygge en masse sygdomme? Nogle der har hørt om det?

Lukas bliver stadig ved med at få møb, han får den der maske med 2 forskellige mediciner i 2 gange om dagen  mod astma og astmatisk bronkitis og feberen bliver også ved med at komme. Så overvejede lidt at prøve for at se om det kunne hjælpe på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Lukas&Liam<3

22. april 2014

Valle81

Har hørt om, at nogle vælger komælken fra og erstatter med sojamælk af de grunde du selv nævner, noget med slimproduktion osv.

Mener dog ikke, at det er noget man bør gøre, uden man har drøftet det med lægen.

Anmeld

22. april 2014

Lukas&Liam<3

Valle81 skriver:

Har hørt om, at nogle vælger komælken fra og erstatter med sojamælk af de grunde du selv nævner, noget med slimproduktion osv.

Mener dog ikke, at det er noget man bør gøre, uden man har drøftet det med lægen.

Må snakke med lægen om det til næste kontrol besøg. For er godt nok træt af det her fis. Har lige haft ham hjemme i 3 uger og de kan stadig ikke finde ud af hvad pokker der er galt.

Anmeld

22. april 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Læste i en gruppe på facebook at der var flere der havde haft succes med at fjerne komælk fra kosten hos børn for at forebygge en masse sygdomme? Nogle der har hørt om det?

Lukas bliver stadig ved med at få møb, han får den der maske med 2 forskellige mediciner i 2 gange om dagen  mod astma og astmatisk bronkitis og feberen bliver også ved med at komme. Så overvejede lidt at prøve for at se om det kunne hjælpe på det.

Jeg ville absolut ikke gøre det uden at have vendt det et par gange med lægen.. 

Det er også meget oppe i medierne for tiden hvordan forældre fejlernærer deres børn fordi de udelukker visse madvarer..

Anmeld

22. april 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Jeg ville absolut ikke gøre det uden at have vendt det et par gange med lægen.. 

Det er også meget oppe i medierne for tiden hvordan forældre fejlernærer deres børn fordi de udelukker visse madvarer..

Der var bare flere i det indlæg der havde haft succes. Og tror ikke det kan være værre at udelukke mælk end konstant at få pinicillin, antibiotika og flere forskellige astma spray. :/ men må snakke med lægen. Det her holder i hvert fald snart ikke mere

Anmeld

22. april 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Der var bare flere i det indlæg der havde haft succes. Og tror ikke det kan være værre at udelukke mælk end konstant at få pinicillin, antibiotika og flere forskellige astma spray. :/ men må snakke med lægen. Det her holder i hvert fald snart ikke mere

Nej jeg tror heller ikke det er decideret værre, men man bør aldrig udelukke noget medmindre der er allergi herfor, så ja, snak med lægen, så får du i hvert fald mere retvisende svar

Anmeld

22. april 2014

Morgensol

Altså vi har ikke skåret det fra, men skåret ned på mælkeprodukter. Mine piger får ikke mælk efter kl 16! For gør de det, så sover de bare virkelig dårligt! Desuden har min store pige børneeksem og da hun var baby, rådede lægen os til at skære ned på mælk. 

Jeg er selv laktose intolerant, så jeg har helt fra de blev født, været OBS på det!

men som de andre skriver, jeg ville ikke udelukke det uden at have lægen med indover..

Anmeld

22. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Min mands kollega har haft god gavn af at skifte til økologisk mælk. Hvor sært det end lyder

Deres børn døjede med møb og de oplevede en klar forbedring efter at have skiftet til øko mælk

Jeg ville ikke selv udelukke det fra kosten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.