Feber af vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
3 synes godt om
22. april 2014

asff

Min datter har i dag fået 3 måneders vaccinen, er godt klar over det kan give feber, men må jeg give hende pamol junior? Hun har lige pt 38.5 og den stiger fortsat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

B&J

da vores dreng fik feber af sin gav vi ham først en efter den var kommet over de 39 for 38,5 er meget alm feber

Anmeld

22. april 2014

asff

B&J skriver:

da vores dreng fik feber af sin gav vi ham først en efter den var kommet over de 39 for 38,5 er meget alm feber

ok men efter 39?

Anmeld

22. april 2014

MissTas

asff skriver:

Min datter har i dag fået 3 måneders vaccinen, er godt klar over det kan give feber, men må jeg give hende pamol junior? Hun har lige pt 38.5 og den stiger fortsat.

feber er ikke farligt, så derfor ville jeg ikke give panodil kun på trods af det. Ville give det hvis hun er generet af det, ikke kan finde ro, er meget pylret, virker smertepåvirket eller lign.

Panodil er ikke lavet for at sænke temperaturen, men for at lindre smerte og ubehag Det har bare tilfældigvis den virkning at det også virker temperaturnedsættende.

Anmeld

22. april 2014

asff

MissTas skriver:

feber er ikke farligt, så derfor ville jeg ikke give panodil kun på trods af det. Ville give det hvis hun er generet af det, ikke kan finde ro, er meget pylret, virker smertepåvirket eller lign.

Panodil er ikke lavet for at sænke temperaturen, men for at lindre smerte og ubehag Det har bare tilfældigvis den virkning at det også virker temperaturnedsættende.

hun er meget påvirket pylret og urolig.. virker enormt ked.

Anmeld

22. april 2014

MissTas

asff skriver:

hun er meget påvirket pylret og urolig.. virker enormt ked.

så ville jeg give panodil nu ingen grund til at vente til den runder 39. Hvis ikke i ved hvor meget i må give hende, ville jeg lige ringe og hører vagtlægen.

Anmeld

22. april 2014

asff

MissTas skriver:

så ville jeg give panodil nu ingen grund til at vente til den runder 39. Hvis ikke i ved hvor meget i må give hende, ville jeg lige ringe og hører vagtlægen.

det gør jeg lige

Anmeld

22. april 2014

B&J

asff skriver:

ok men efter 39?

det vil jeg gøre for at få den ned igen

Anmeld

22. april 2014

charlottekri

B&J skriver:

det vil jeg gøre for at få den ned igen

I skal halvere barnets vægt og give det antal ml. Altså hvis barnet vejer 7 kg skal i give 3,5 ml
God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.