Søger Rulleskøjter str 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2014

MyLove E

Hej
Jeg har lige besluttet mig at ville ud og rulle igen, ja og hvad sker der så ??? Mine elskede side by side jeg købte for mine konfirmations penge, de er flækket og nu smidt ud

Så nu søger jeg nogle nye (brugte) side by side str 40

Vi køre fra Skive mod Sjælland om 14dage så det kan være lidt alle steder i landet;-) Bare helst ikke Sønderjylland eller Nordjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Newsence

fætter br har dem til ca. 400 kr

Anmeld

22. april 2014

MyLove E

newsence skriver:

fætter br har dem til ca. 400 kr

Men er de gode? ?

Anmeld

22. april 2014

Newsence

syntes de er ganske udemærket. mine har da holdt i et par år nu og er stadig gode. gav min niece nogen i sidste i str. 40 og de var da også helt gode..

self. er dem til 1000 kr bedre men for 400 kr får du nogen ganske gode og holdbare nogle

Anmeld

22. april 2014

MyLove E

newsence skriver:

syntes de er ganske udemærket. mine har da holdt i et par år nu og er stadig gode. gav min niece nogen i sidste i str. 40 og de var da også helt gode..

self. er dem til 1000 kr bedre men for 400 kr får du nogen ganske gode og holdbare nogle

Okay tak ;-)

Anmeld

22. april 2014

esioul

MyLove E skriver:

Hej
Jeg har lige besluttet mig at ville ud og rulle igen, ja og hvad sker der så ??? Mine elskede side by side jeg købte for mine konfirmations penge, de er flækket og nu smidt ud

Så nu søger jeg nogle nye (brugte) side by side str 40

Vi køre fra Skive mod Sjælland om 14dage så det kan være lidt alle steder i landet;-) Bare helst ikke Sønderjylland eller Nordjylland

Jeg har ikke lige nogle til salg. Men kan varm anbefale mærket k2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.