Positiv, eller skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Valmed SKAL aflæses inden for max 5 minutter,da de ellers er meget slemme til at blive falsk positive.

Så jeg ville tage en ny,og aflæses inden for tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Anonym trådstarter

Den var negativ imorges med morgenurin, og smed den ud efter 5 minutter, for ikke at gøre mig selv kuller. 

Men stagig ingen mens. Så håber 

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Ville lige give en lille update, selvom jeg ikke ved om der er nogle der er interesserede i det

var ved lægen idag, for at høre om jeg ku være gravid, trods negative tests, da jeg ikke ved hvor tidligt jeg har testet positiv de to andre gange jeg har været gravid. Jeg havde medbragt en morgenurin, og de testede den så. Negativ. (Hvad havde jeg egentlig også forventet?)

nå, men så foreslog min læge alligevel selv at tage en blodprøve, som jeg skal ha svar på imorgen, og en gynækologisk undersøgelse mandag, fordi jeg fortalte hende om det øgede, tykke udflåd. Krydser selvfølgelig stadig fingre for der er noget, og jeg er langsom til at danne hcg. Og hvis ikke keg er gravid, vil jeg da bare gerne ha min mens! 

Anmeld

24. april 2014

cwl

Anonym skriver:

Ville lige give en lille update, selvom jeg ikke ved om der er nogle der er interesserede i det

var ved lægen idag, for at høre om jeg ku være gravid, trods negative tests, da jeg ikke ved hvor tidligt jeg har testet positiv de to andre gange jeg har været gravid. Jeg havde medbragt en morgenurin, og de testede den så. Negativ. (Hvad havde jeg egentlig også forventet?)

nå, men så foreslog min læge alligevel selv at tage en blodprøve, som jeg skal ha svar på imorgen, og en gynækologisk undersøgelse mandag, fordi jeg fortalte hende om det øgede, tykke udflåd. Krydser selvfølgelig stadig fingre for der er noget, og jeg er langsom til at danne hcg. Og hvis ikke keg er gravid, vil jeg da bare gerne ha min mens! 

for dig

Anmeld

25. april 2014

Esse90

hvad med update?

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

De havde ikke fået svaret ved lægen igår, så får først svar mandag. Men den læge jeg snakkede med, er sådan lidt arrogant og uforstående, så han mente bestemt ikke der var noget at komme efter, når nu urintesten var negativ. 

Men jeg er bare ikke gået så langt over tid før, uden der har været noget. 6 dage over nu, stadig mens lignende trykken i underlivet, lidt ømme brystvorter og synes jeg har haft meget lidt kvalme, og bliver hurtigere sulten. Og ingen spor af mens. Men nu må vi se.

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Okay, den her streg er kommet indenfor 2 minutter på meget tynd eftermiddagsurin. Men jeg ved ikke om den er farveløs. hjælp? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2014

Loan

Jeg synes at kunne se to streger

Anmeld

27. april 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Okay, den her streg er kommet indenfor 2 minutter på meget tynd eftermiddagsurin. Men jeg ved ikke om den er farveløs. hjælp? 

Hej.. Vil bare lige sige, at jeg sagtens kan se en ekstra streg. Selv på det utydelige billede.. Jeg krydser for, at den bliver mere positiv med tiden. 

Prøv evt. med morgenurin igen. Der er jo nogle der er langsomme til at danne HGC. 

Anmeld

27. april 2014

M&N

Anonym skriver:

Den er godt nok over tid, taget igår. Men har stadig ikke fået min mens (sku ha den søndag).

skal jeg prøve at tage endnu en imorgen, eller først torsdag? 

Kan godt ane lidt, men ville lige vente en dag eller to og så tage en test mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.