Spg om fagforening og jobcenter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes ikke helt jeg kan få denne situation til at passe nogen steder.

Min mand har gået hjemme i 14 dage, men har snakket med en tidligere arbejdsgiver om at komme i jobpraktik og efterfølgende blive ansat igen.
Det ville hans tidligere arbejdsgiver gerne.

Min mand har så intet hørt, ingen breve eller opringninger fået. Han skulle så på fagforeningen idag og der får han at vide at han skal starte i jobpraktik idag
Men han har jo intet hørt fra nogen??
Kan det så godt passe, at de kræver at han starter idag? Han har både været på fagforeningen og på jobcentret idag og ingen af stederne fik han nogle papirer på hans praktikperiode?

Jeg synes ikke det lyder helt holdbart, men det er måske bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Metal

Har han ikke fået det i hans e-boks? Mange steder bruger de ikke alm breve mere, da det hele kører digitalt. 

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Metal skriver:

Har han ikke fået det i hans e-boks? Mange steder bruger de ikke alm breve mere, da det hele kører digitalt. 

Niks, absolut intet

Anmeld

22. april 2014

aarhusmor

det lyder som om arbejdsgiver har kontaktet dem og sagt det var iorden og så er et brev gået tabt eller en telefonopringning er ikke sket.
Han må ringe til arbejdsgiver og høre ham ad

Anmeld

22. april 2014

Metal

Det kan godt passe at han skal starte med det samme. Når han er på dagpenge skal han jo stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Og så er det da skønt at han ikke skal gå hjemme og glo, men kan komme igang med det samme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.