Min datter hæver i ansigtet ??? (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
23 svar
8 synes godt om
22. april 2014

Tystys14

Puha en tur vi nu har været igennem. 

Vi ankom til lægevagten kl 18:20 og var heldige at komme til med det samme. Vi blev efterfølgende sendt til børneafdelingen, hvor Sophia kom igennem en masse prøver og blodprøver.  Desværre viste prøverne intet, så vi blev til observation til kl 21:30. Kom hjem og sove, og tilbage til afdelingen her til morgen. 

Efter endnu en lang dag med prøver og undersøgelser, har lægen et bud på hvad det kan være, nemlig en hudsygdom/infiktion (kan ikke huske lige nu hvad han kaldte den, har ikke sovet i nat)

vi er nu blevet sendt hjem, og skal holde øje med eventuelle forværinger for så skal hun indlægges i ti dage, hvor medicinen skal gives gennem blodbanen døgnet rundt. 

Han ville dog ikke sætte hende i behandling nu uden at være 100% sikker på det er hvad han tror. Så ved eventuel forvirring skal vi komme med det samme, ellers har vi en tid til tjek igen på torsdag. 

Så nu sidder jeg derhjemme som er nervevrag og  For at det ikke bliver værre og forhåbentligt går i sig selv igen.

her er billede af hvordan min pige ser ud pt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
God bedring med baby pigen

Anmeld

22. april 2014

hesøth

NV skriver:

Vi ankom til lægevagten kl 18:20 og var heldige at komme til med det samme. Vi blev efterfølgende sendt til børneafdelingen, hvor Sophia kom igennem en masse prøver og blodprøver.  Desværre viste prøverne intet, så vi blev til observation til kl 21:30. Kom hjem og sove, og tilbage til afdelingen her til morgen. 

Efter endnu en lang dag med prøver og undersøgelser, har lægen et bud på hvad det kan være, nemlig en hudsygdom/infiktion (kan ikke huske lige nu hvad han kaldte den, har ikke sovet i nat)

vi er nu blevet sendt hjem, og skal holde øje med eventuelle forværinger for så skal hun indlægges i ti dage, hvor medicinen skal gives gennem blodbanen døgnet rundt. 

Han ville dog ikke sætte hende i behandling nu uden at være 100% sikker på det er hvad han tror. Så ved eventuel forvirring skal vi komme med det samme, ellers har vi en tid til tjek igen på torsdag. 

Så nu sidder jeg derhjemme som er nervevrag og  For at det ikke bliver værre og forhåbentligt går i sig selv igen.

Øv! Rigtig god bedring med prinsessen.

Anmeld

22. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Puha det ser ikke rart ud 
Men rigtig god bedring til hende. Og så håber jeg også at du får sovet lidt. 

Anmeld

22. april 2014

Tystys14

Hun virker desværre også uroligt generet af det.  Men tak for jeres ønsker om bedring.

Anmeld

22. april 2014

Faby1989

Puha det ser ikke rat ud! 

Håber hun snart bliver frisk igen! 

Anmeld

22. april 2014

Trekløver(:

NV skriver:

åh rigtig god bedring til din datter, sikke en omgang

Anmeld

22. april 2014

Tystys14

M_V skriver:

åh rigtig god bedring til din datter, sikke en omgang

Tusind tak. Det hårdt for psyken  Er så træt.

Anmeld

22. april 2014

Trekløver(:

NV skriver:

Tusind tak. Det hårdt for psyken  Er så træt.

Er der ikke noget at sige til, håber i får lidt søvn, og at hævelsen går i sig selv, så i slipper for indlæggelse, og din datter ikke skal generes mere af det.

Anmeld

22. april 2014

B&J

hold da op stakkels lille prinsesse håber lægeren finder ud af hvad det er 100% og de kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.