Lære at kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2014

Anonym trådstarter

Baby kan godt komme op på alle fire, men kan ikke finde ud ad at bruge armne til at kravle. 

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe så baby kan lære det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

vitapigen

Du kan fysisk øve dit barn i at kravle ved at sætte den ene arm foran den anden og ligeså med benene, så baby får en fornemmelse af hvordan det føles....

Men det skal nok komme helt af sig selv lige pludselig... Hvor gammel er barnet?

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Du kan fysisk øve dit barn i at kravle ved at sætte den ene arm foran den anden og ligeså med benene, så baby får en fornemmelse af hvordan det føles....

Men det skal nok komme helt af sig selv lige pludselig... Hvor gammel er barnet?

"kun" 6½ måned så der er tid nok. Men kan bare se ærgelsen i øjnene på baby, når alt der sker er at ryge ned på maven. 

Så det er ikke for at fremskynde - mere for at hjælpe.

Anmeld

22. april 2014

--Line..

Anonym skriver:

"kun" 6½ måned så der er tid nok. Men kan bare se ærgelsen i øjnene på baby, når alt der sker er at ryge ned på maven. 

Så det er ikke for at fremskynde - mere for at hjælpe.

min baby, stod også på alle 4 og rokkede frem og tilbage i den alder.
nu er han 9 måneder og kravler stadig ikke!. men han har lært at komme frem ad på maven.
og jeg har også prøvet alverdens ting, for at hjælpe, når han blev sur. men det virker ikke. Så jeg tænker nu, at det kommer, når det kommer

Anmeld

22. april 2014

M &.I

Anonym skriver:

Baby kan godt komme op på alle fire, men kan ikke finde ud ad at bruge armne til at kravle. 

det er for tidlig når barnet kun er 6 mdr, de kan begynde fra 9-11 mdr afhæning af barnet, jeg synes ikke du skal lære barnet det, det kommer sig selv og så kan du bleve overrask, det vil være mere spændt og sjovt

Min søn begyndte som 9 mdr og kom sig selv og jeg blev glad og  overrask  

Anmeld

22. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Min dreng kravlede som 6 måneder. Jeg hjalp ham med at støtte maven i starten så han kunne bruge tiden på at finde ud af at bevæge arme og ben :-)

Www.gysersiden.blogspot.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.