3 mdr og passes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2009

CamiRon

Søger lidt råd...

Er førstegangs-mor - min datter er 8 uger.
Sagen er den at vi er blevet tilbudt billetter til snigpremiere på filmen "Pigen der legede med ilden" som er efterfølgeren til "Mænd der hader kvinder". Den første er den ultimativt bedste film jeg nogensinde har det og er derfor ellevild efter at se 2'eren så hurtigt som muligt. Men det kræver jo så at Emma skal passes i ca. 3 ½ time. Og da jeg ammer hende vil hun skulle have flaske. Hun vil være ca. 3 mdr til den tid og vil blive passet af mine forældre hvilket jeg er tryggest ved. Men er det ok? Er det for tidligt? Eller er det fint nok at vi gør det? Jeg kan mærke på mig selv at jeg nødigt vil give hende fra mig, men på den anden side... Uhh jeg er splittet!!

Nogle der har en mening om dette eller bare gode råd? 

Camilla og lille Emma.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Mira0911

Det er kun dig der kan vurdere om du synes det er for tidligt at få hende passet...

Jeg synes da du skal tage afsted... 3½ time kan hun godt klare... Flaske tror jeg u nok hun skal tage... Får hun flaske engang imellem nu selvom du ammer?

Anmeld

10. august 2009

TbCp

CamiRon skriver:

Søger lidt råd...

Sagen er den at vi er blevet tilbudt billetter til snigpremiere på filmen "Pigen der legede med ilden" som er efterfølgeren til "Mænd der hader kvinder". Den første er den ultimativt bedste film jeg nogensinde har det og er derfor ellevild efter at se 2'eren så hurtigt som muligt. Men det kræver jo så at Emma skal passes i ca. 3 ½ time. Og da jeg ammer hende vil hun skulle have flaske. Hun vil være ca. 3 mdr til den tid og vil blive passet af mine forældre hvilket jeg er tryggest ved. Men er det ok? Er det for tidligt? Eller er det fint nok at vi gør det? Jeg kan mærke på mig selv at jeg nødigt vil give hende fra mig, men på den anden side... Uhh jeg er splittet!!

Camilla og lille Emma.  

Liva blev passet første gang da hun var 4 mdr. Det var også bare et par timer mens vi gik ud og spiste. Jeg var nervøs for det og ringede også hjem for at høre hvordan det gik.
Jeg vil foreslå at hun bliver passet hjemme, altså at "barnepigen" kommer hjem til jer og passer, så er hun i vante omgivelser og så at i har givet hende flaske et par gange inden så hun kan vænne sig lidt til det.
Jeg synes det er en fin ide at i kan komme lidt ud og når det ikke er længere tid er jeg sikker på at både du og Emma nok skal klare det.

Men jeg kan sagtens forstå du har det sådan og kan godt huske hvordan jeg selv havde det

Anmeld

10. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

CamiRon skriver:

Søger lidt råd...

Camilla og lille Emma.  

jeg fødte Astrid den 25. marts'09
og den 1. maj ville jg bar til Danser Med Drenge koncert inde i Viborg Tinghal..
min mor passede hende og da hun blev sulten kom min mor ind til mig med hende og så ammede jeg hende ude i kardaroben og efter hun havde spist tog min mor hende med hjem igen. så sov hun trygt indtil jeg kom hjem fra by-turen som var foregået på cola
men altså det kan jeg selvf godt se ikk er så let når det er bio, men malk noget ud i en flaske og så bar sørg for at give hende en omgang før i tager afsted, så tror jeg det nok skal gå...
håber i hvert fald i kommer afsted så i kan pleje forholdet plus have en lille fri 'aften'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.