Min datter hæver i ansigtet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
5 svar
8 synes godt om
21. april 2014

Tystys14

Jeg har fået en tid hos lægevagten her kl 18:20, men synes tiden er ubeskriveligt lang... Min lille pige på fire uger er hævet helt op i ansigtet, er rød og skæller helt vildt ??? Hun kan slet ikke se ud af sine øjne og sover MEGET idag i forhold til normalt??? 

Er så stresset og nervøs, nogle der har prøvet det samme med jeres børn ? Og i så fald hvad var det ? og hvad gjorde de ved det ?

Hvordan ved man om hun gylper eller kaster op ??? Hun har heldigvis ikke feber, men er så bekymret for hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

san

NV skriver:

Jeg har fået en tid hos lægevagten her kl 18:20, men synes tiden er ubeskriveligt lang... Min lille pige på fire uger er hævet helt op i ansigtet, er rød og skæller helt vildt ??? Hun kan slet ikke se ud af sine øjne og sover MEGET idag i forhold til normalt??? 

Er så stresset og nervøs, nogle der har prøvet det samme med jeres børn ? Og i så fald hvad var det ? og hvad gjorde de ved det ?

Hvordan ved man om hun gylper eller kaster op ??? Hun har heldigvis ikke feber, men er så bekymret for hende.

Lyder ikke rart, god bedring med hende.. Håber ikke det er noget slemt.. Jeg ved desværre ikke hvad det kan være.. men du skulle da lige have en  med på vejen...

Anmeld

21. april 2014

Clisolka

NV skriver:

Det har jeg ikke prøvet - god bedring med hende 

Ang opkast, så ved jeg ikke om det er forskelligt når de små kaster op, men jeg har aldrig været i tvivl når min 7 mrd. søn kaster op i forhold til gylp. Vi har haft nogle perioder, hvor han kastede meget op - og det var ikke kun lidt, men mængden af en hel flaske der kom op 

Anmeld

21. april 2014

Dinsen

kan desværre ik råde dog, men vil ik forlade tråden uden et og rigtig go bedring....

håber lægen kan hjælpe.

Anmeld

21. april 2014

Carina:-)

Update?

Anmeld

22. april 2014

Dinsen

Carina:-) skriver:

Update?

Li min tanke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.