Er dette bare et alm sår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.823 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. april 2014

cecilie1984

Min datter har igennem de sidste 1 1/2 til 2 mdr haft noget sår noget på sin hage 

det forsvinder ikke og til tider bliver det værre. 

Hvad kan det mon være??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

serinasmor

cecilie1984 skriver:

Min datter har igennem de sidste 1 1/2 til 2 mdr haft noget sår noget på sin hage 

det forsvinder ikke og til tider bliver det værre. 

Hvad kan det mon være??

Jakken der skarver ? Eller cykelhjelmen hvis i cykler tit

Måske svamp ?
Hvor gammel er hun ?

Anmeld

21. april 2014

cecilie1984

serinasmor skriver:

Jakken der skarver ? Eller cykelhjelmen hvis i cykler tit

Måske svamp ?
Hvor gammel er hun ?

hun bliver 3 år om 3 mdr

Anmeld

21. april 2014

Leonora

Det kan hodt være børnesår. Hvis det ikke går væk og det kommer flere ville jeg lige smutte til lægen,

Knus Louise

Anmeld

21. april 2014

Dot D

Ej, hvor underligt...

Det ligner dét, Sophus også render rundt med, hans har bare ikke sårskorpe på. Det er nogle dage næsten usynligt og andre dage ligner han én, der har skrabet hagen hen af den ru asfalt...

Jeg har ikke fundet en løsning på, hvad det er, så kan desværre ikke hjælpe, blev bare lige overrasket over ligheden

Anmeld

21. april 2014

cecilie1984

ja det er vild mærkeligt

Anmeld

21. april 2014

Jj1709

Når det har varet så længe, så ville jeg tage til lægen, hvis det var mig.. Det kan jo være børnesår.. 

Anmeld

21. april 2014

cecilie1984

Jj1709 skriver:

Når det har varet så længe, så ville jeg tage til lægen, hvis det var mig.. Det kan jo være børnesår.. 

ved faktisk ikke rigtig hvordan børnesår ser ud

Anmeld

21. april 2014

Jj1709

cecilie1984 skriver:

ved faktisk ikke rigtig hvordan børnesår ser ud

Nogen får et lille sår, som frks. forkølelses sår, andre får væskende sår flere steder på kroppen.. Det variere meget hvordan det ser ud fra person til person..  Så jeg ville bestemt tage til lægen, for en sikkerheds skyld..  

Anmeld

21. april 2014

Elgaard73

Det ligner også det vores dreng har haft "on and off" her henover vinteren (dog uden sårskorper). Jeg har en ret stærk mistanke til at det er lynlåse og velcro, som sidder og irritere/kører mod huden.

De dage det er rigtig slemt, hjælper det at smøre med en god fed creme, når han skal i seng. Så er det næsten væk næste morgen. Og ellers prøver jeg så godt så muligt at bukke jakkernes kraver om, så de ligesom peger væk fra hagen.

Jeg tror ikke at det er børnesår, når hun har haft det så længe. Jeg mener, så ville hun (efterhånden) have "smittet" sig selv andre steder også. Men er du i tvivl, så prøv at høre lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.