Ægløsningsteste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
5 synes godt om
21. april 2014

cwl

Hvor kan man købe dem henne? Sidst købte jeg over nettet men vil købe nogle i dag, så hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Emilie91

apotektet de har nogle der hedder clinic hvor man får 5 i en pakke også er der også andre mærker og digitale håber du finder dem på en helligdag  

god dag 

Anmeld

21. april 2014

NessaXenia

cwl skriver:

Hvor kan man købe dem henne? Sidst købte jeg over nettet men vil købe nogle i dag, så hvor?

Du kan få dem på trendsales til 3 kr. Ligeledes graviditetsteste til 3 kr.

Ellers billig-teste.dk

Anmeld

21. april 2014

NessaXenia

cwl skriver:

Fakta og netto har dem ved kassen
- så ikke lige at du sku bruge dem idag.

Anmeld

21. april 2014

cwl

Tak

Anmeld

21. april 2014

mpr

cwl skriver:

Jeg købte Clear Blue ægløsnings test, det er de eneste ægløsnings test som har givet mig tydeligt svar om hvornår jeg havde ægløsning Det er lidt krydret i prisen men har man en cirka ide om hvornår man får det så er den fin Og der er 7 i de kan købes i matas og på apoteket

Anmeld

21. april 2014

cwl

Chel92 skriver:

Jeg købte Clear Blue ægløsnings test, det er de eneste ægløsnings test som har givet mig tydeligt svar om hvornår jeg havde ægløsning Det er lidt krydret i prisen men har man en cirka ide om hvornår man får det så er den fin Og der er 7 i de kan købes i matas og på apoteket

Oki. Tak

Anmeld

22. april 2014

BabyMiracle <3

Fakta har dem ikke ..

Jeg mener Lidl har dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.