Hvilken bobles er den bedste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Lunae

Jeia skriver:

Nogle af vores venner har lige købt, hvalrossen, mine piger på 1 og 3 elsker at ruche på den. Overvejer selv at købe den, men ved ikke om den hurtigt bliver for kedelig. Men lige pt. er den et stort hit.

Jeg har bare hørt at man ikke rigtig kan rutsche på den pga materialet!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

VIPpigen

Vi har kun elefanten... Og vi hader den så meget at den har fast plads på badeværelset

Den står så ustabil, at min datter er 2 gange tippet på den så hun knaldede hagen ned i bordkanten på køkkenbordet, og en gang med panden på håndvasken på badeværelset... Siden da ligger den ned i stedet, og bruges som skammel til at sidde på og få børstet tænder...

For min skyld behøver vi ikke flere bobles i hjemmet... Men skal ikke udelukke at der nok kunne snige sig andre modeller ind, da vi kan se hvilken glæde fætter har af mange af sine, han ejer så heller ikke den dumme elefant...

Anmeld

21. april 2014

Jeia

Lunae skriver:

Jeg har bare hørt at man ikke rigtig kan rutsche på den pga materialet!?

Nej, det foregår ikke i høj hastighed, men min 3 årige er en meget forsigtig pige, så for hende er det vildt nok lige nu Men det er også der for jeg selv tøver med at købe den, ved ikke hvor længe hun vil synes at den er sjov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.