Odder barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2014

nebbe

Hej alle sammen . Står og skal ud at købe barnevogn til den første . Har forelsket mig i Odder Victory modellen i mørkeblå på xDream stellet. Kan læse mig frem til modellen er udgået for nogle år tilbage. Nogle der ved om modellen stadig kan købes fra ny et sted ?? har fået oplyst at det kun er babysam der handler med Odder. Nogle der har købt vognen for nylig?  Evt nogen der ligger inde med en til salg i god stand ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Pigent

nebbe skriver:

Hej alle sammen . Står og skal ud at købe barnevogn til den første . Har forelsket mig i Odder Victory modellen i mørkeblå på xDream stellet. Kan læse mig frem til modellen er udgået for nogle år tilbage. Nogle der ved om modellen stadig kan købes fra ny et sted ?? har fået oplyst at det kun er babysam der handler med Odder. Nogle der har købt vognen for nylig?  Evt nogen der ligger inde med en til salg i god stand ??

Hvor fra i landet kommer du så det nemmere og hjælp med at finde en brugt

De har lavet en model der hedder Classic og den minder om den du snakker om. http://www.oddervognen.dk/barnevogne/classic-vogne /

Anmeld

21. april 2014

nebbe

Classic har vi været ude og kigge på . Den køber vi hvis vi ikk finder Victory. Kommer fra Midtjylland . Kan køre til Jylland og Fyn hvis den rigtige vogn dukker op 

Anmeld

21. april 2014

Pigent

nebbe skriver:

Classic har vi været ude og kigge på . Den køber vi hvis vi ikk finder Victory. Kommer fra Midtjylland . Kan køre til Jylland og Fyn hvis den rigtige vogn dukker op 

Okay har lige kigget på dba og synes mange ser falmet ud

Anmeld

21. april 2014

nebbe

Tusinde tak fordi du kiggede. Har selv lurer lidt og synes det samme. Tænkte jeg ku være heldig at finde en herinde der ikk var så brugt måske

Anmeld

21. april 2014

Pigent

nebbe skriver:

Tusinde tak fordi du kiggede. Har selv lurer lidt og synes det samme. Tænkte jeg ku være heldig at finde en herinde der ikk var så brugt måske

Håber i finder den rigtig barnevogn
Der er nye eller næsten nye barnevogne på dba, bare ikke den du søger.

Anmeld

21. april 2014

2babygirls

nebbe skriver:

Jeg har en fra okt 2010, i sort med råhvid kant, minimal rust med lift, madrasser osv.... Hvis det var noget

Anmeld

22. april 2014

nebbe

2babygirls skriver:

Jeg har en fra okt 2010, i sort med råhvid kant, minimal rust med lift, madrasser osv.... Hvis det var noget

Det lyder super . Har du mulighed for at sende billede af vognen ? Er det x Dream stel?  ( mobilnr. 40551161) 

Anmeld

22. april 2014

2babygirls

nebbe skriver:

Det lyder super . Har du mulighed for at sende billede af vognen ? Er det x Dream stel?  ( mobilnr. 40551161) 

Ja det er det, tager lige nogle billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.