Hvis man nu bliver blitzet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.901 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Tynen

.. af en fotofælde, er det så et orange glimt der kommer?
Synes tit jeg har hørt folk sige at lyset er rødt

Er måske kommet til at køre en liiiille smule stærkere end normen (Man skulle vel på tilbudsjagt) og BLITZ!
Ude i vejkanten holder en hvid varevogn på hvide plader med bagagerummet åbent - Ufff.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Mira0911

Ved ikke hvordan blitzet er... Men mange siger at det varmer helt i ansigtet når det sker... Hmm... Kan det passe?

Kan da vel egentlig godt være at det er orange blitzet...

Anmeld

10. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg ved ikke hvad farve det er..... men hvis de ikke kan se dit ansigt på billedet sker der ikke mere :0)

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Øv, så får du snart en fin bøde..
Jeg har pøvet det to gange...den ene gang var det aften og der lyste det ret meget...et gult lys, den anden gang om dagen og der opdagede jeg det ikke før jeg fik et fint billede med posten af en blomserbil-griner- det er sgu ulempen ved de der automatiske fælder, der kan man ikke charme sig ud af bøden.....øvøv...
Nå, men husk du kan få nedsat den hvis du har en lav indkomst.
Knus Eva...som da vidst lige skal huske den bøde der hænger på køleskabet..griner

Anmeld

10. august 2009

Tynen

Eva skriver:

Øv, så får du snart en fin bøde..
Jeg har pøvet det to gange...den ene gang var det aften og der lyste det ret meget...et gult lys, den anden gang om dagen og der opdagede jeg det ikke før jeg fik et fint billede med posten af en blomserbil-griner- det er sgu ulempen ved de der automatiske fælder, der kan man ikke charme sig ud af bøden.....øvøv...
Nå, men husk du kan få nedsat den hvis du har en lav indkomst.
Knus Eva...som da vidst lige skal huske den bøde der hænger på køleskabet..griner

Øv! Så er det med garanti det der skete...
Måske man skulle køre tilbage og prøve at se om man kunne charme sig ud af bøden (Der er vist nogen mænd der synes gravide er såååå smukke) eller i mangel af bedre true dem med at sætte sig ovenpå dem hvis de ikke annullerer bøden

Anmeld

10. august 2009

AstridM

Det kan virke som begge dele. Det kommer an på vinklen om det er den ene eller den anden farve

Øv øv

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Øv! Så er det med garanti det der skete...
Måske man skulle køre tilbage og prøve at se om man kunne charme sig ud af bøden (Der er vist nogen mænd der synes gravide er såååå smukke) eller i mangel af bedre true dem med at sætte sig ovenpå dem hvis de ikke annullerer bøden

Hæhæ...jeg overvejede at vende om den dag jeg opdagede det og køre ned og tale med dem-griner- men det havde det sgu nok bare grinet af..
Men tja...kan man ikke køre pænt så må man jo betale....bare så dumme penge at give ud, ikke..
Knus..

Anmeld

10. august 2009

Tynen

Eva skriver:

Hæhæ...jeg overvejede at vende om den dag jeg opdagede det og køre ned og tale med dem-griner- men det havde det sgu nok bare grinet af..
Men tja...kan man ikke køre pænt så må man jo betale....bare så dumme penge at give ud, ikke..
Knus..

Jo, rigtig dumme penge.. Sidder virkelig og ærger mig nu!
Men så kan jeg jo lære det

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Jo, rigtig dumme penge.. Sidder virkelig og ærger mig nu!
Men så kan jeg jo lære det

Ja, det er sgu øv...jeg bandede det også langt væk..men hvad, det er jo heldigvis kun penge...
Hvo stærkt kørte du?
KNus..

Anmeld

10. august 2009

Tynen

Ja, det er sgu øv...jeg bandede det også langt væk..men hvad, det er jo heldigvis kun penge...
Hvo stærkt kørte du?
KNus..

Jamen jeg har nok kørt en 90-95 stykker hvor man må køre 80..
Er ikke helt sikker, for fik dælme hurtigt gasset ned da jeg så lyset (For det hjælper jo helt sikkert på det bagefter )

Nu kan jeg ikke huske hvor grænsen går, men får man ikke tildelt klip i kørekortet når man bliver taget på fersk gerning af en fotofælde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.