Søges: Ulønnet medarbejder til hårdt døgnjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
7 svar
14 synes godt om
20. april 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dk

24 kandidater kar søgt verdens hårdeste job. Se deres jobsamtaler her.

Du skal arbejde mindst 135 timer om ugen, stå til rådighed dag og nat, og har ingen ret til ferie. Og så er jobbet forresten ulønnet.

Omtrendt sådan lyder stillingsbeskrivelsen på et job, virksomheden Rehtom Inc. har slået op.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

vsimonev

SÅ svært at holde tårene inde !

Anmeld

20. april 2014

Isabella_mor

Jeg synes den er lidt irriterende. Men det er nok fordi at jeg ikke ser på "the motherhood" som værende SÅ hårdt. Det er sgu hvad man gør det til.. 

Anmeld

20. april 2014

Loa

Isabella_mor skriver:

Jeg synes den er lidt irriterende. Men det er nok fordi at jeg ikke ser på "the motherhood" som værende SÅ hårdt. Det er sgu hvad man gør det til.. 

Uenig
Der er filme forskel på hvor hårdt det er afhængig af hvilket barn man får.....

Anmeld

20. april 2014

Isabella_mor

Loa skriver:

Uenig

Men den måde det er beskrevet på i den der film. Det er i min verden ikke realistisk. 

Hvis jeg skulle vælge mellem at være hjemmegående husmor og gå hjemme med mine børn og et job i Netto (hvilket er et job jeg har haft før jeg fik børn i 5 år) 

så ville jeg hellere vælge at gå hjemme. Et job i netto er 1000 gange hårdere end at være mor. 

At være mor giver så meget mere end et fuldtidsjob. 

Anmeld

20. april 2014

Isabel85

Loa skriver:

Uenig

Så enig! Jeg har en pige der har et meget begrænset søvnbehov. Sover max en time ad gangen om dagen, og sover helt forfærdeligt om natten. Jeg vågner ca. en gang i timen, af at hun ligger og mosler rundt og vender sig om på maven. Sådan har det altid været. Så jeg synes også det er det hårdeste job jeg har haft. Man er på 24/7. Meen det er samtidigt det mest givende job, man får så meget tilbage, som man aldrig ville få i et "almindeligt" job. Nok også derfor man får flere børn 

Anmeld

20. april 2014

Loa

Isabel85 skriver:

Så enig! Jeg har en pige der har et meget begrænset søvnbehov. Sover max en time ad gangen om dagen, og sover helt forfærdeligt om natten. Jeg vågner ca. en gang i timen, af at hun ligger og mosler rundt og vender sig om på maven. Sådan har det altid været. Så jeg synes også det er det hårdeste job jeg har haft. Man er på 24/7. Meen det er samtidigt det mest givende job, man får så meget tilbage, som man aldrig ville få i et "almindeligt" job. Nok også derfor man får flere børn 

Helt enig.
Vores datter har aldrig aldrig nogensinde sovet så meget som små børn burde.
Og først nu som næsten 4 årig sover hun igennem (som oftest)

Så i min verden er det drønhårdt at være mor.... Hårdt men givende

Anmeld

20. april 2014

Loa

Isabella_mor skriver:

Men den måde det er beskrevet på i den der film. Det er i min verden ikke realistisk. 

Hvis jeg skulle vælge mellem at være hjemmegående husmor og gå hjemme med mine børn og et job i Netto (hvilket er et job jeg har haft før jeg fik børn i 5 år) 

så ville jeg hellere vælge at gå hjemme. Et job i netto er 1000 gange hårdere end at være mor. 

At være mor giver så meget mere end et fuldtidsjob. 

Men alligevel.
Du holder vel groft sagt kun frokost pause når barnet "tillader" det.
Hvis det kræver din assistance om natten så opgiver du gerne din nattesøvn.
Osv osv.

Og grunden til det er SÅ meget mere hårdt end andre jobs, er jo at man har hele hjertet med i det.
Alt der sker rammer jo en i hjertet. Det gør det jo ikke med et netto job. Der er det måske hårdt mens man er der, men nok langt fra på det personlige plan, og når du så går hjem har du fri og kan koble fra og slappe af....
Kan du næppe "bare" som mor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.