Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Mit barn på knap en uge, har de sidste 4-5 timer slået nogle virkelig fæle bøvser. De lugter af en blanding mellem rådne æg og gylle Han bliver ammet. Nogen der har prøvet det eller ved hva det kan skyldes ? Han har gode våde bleer og afføring, ja nærmest konstant.
Mit barn på knap en uge, har de sidste 4-5 timer slået nogle virkelig fæle bøvser. De lugter af en blanding mellem rådne æg og gylle Han bliver ammet. Nogen der har prøvet det eller ved hva det kan skyldes ? Han har gode våde bleer og afføring, ja nærmest konstant.
ano14316 skriver: Men så spæd en baby ville jeg ringe til lægevagten... Har ingen anelse om hvorfor og har ikke oplevet det... Men tænker det kan være ingenting og alt ok, eller der kan være noget rigtig galt..
Men så spæd en baby ville jeg ringe til lægevagten... Har ingen anelse om hvorfor og har ikke oplevet det... Men tænker det kan være ingenting og alt ok, eller der kan være noget rigtig galt..
Ja det ville jeg også.
Det er nok pga noget du har spist,men hvad nu hvis det er noget slemt...(male fanden på væggen) Men fordi han er så ny ville jeg helt bestemt ringe .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128