Jeg gider bare ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2014

grinny

Okay, det er "kun" 3. cyklus men hold fast det gør ondt når mens kommer 

Havde håbet på at denne gang var gangen, men nej nej. Havde håbet på at kostændring + vitaminer + akupunktur ville være vejen frem, men ak nej 

Jeg gider ikke teste for ÆL mere! Jeg gider ikke det skal være så præcis for det er fandme et spark i hovedet hver gang. Og denne gang synes jeg bare det gøre mere ondt måned for måned end det gjorde da det tog 3 år!

Øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Carina:-)

Been there-

Og det er rædselsfuldt ,når det eneste man vil have er en baby

Kæmpe knus herfra.

Hold u d-lige pludselig så er den der 

Anmeld

19. april 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Been there-

Og det er rædselsfuldt ,når det eneste man vil have er en baby

Kæmpe knus herfra.

Hold u d-lige pludselig så er den der 

Ja det er rædselsfuldt 

Prøver virkelig at holde ud. Glæder mig bare til d. 1/6 når jeg starter på arbejde for så er mine tanker da heldigvis et helt andet sted end baby hele tiden!

Anmeld

19. april 2014

esioul

grinny skriver:

Havde håbet på at denne gang var gangen, men nej nej. Havde håbet på at kostændring + vitaminer + akupunktur ville være vejen frem, men ak nej 

Jeg gider ikke teste for ÆL mere! Jeg gider ikke det skal være så præcis for det er fandme et spark i hovedet hver gang. Og denne gang synes jeg bare det gøre mere ondt måned for måned end det gjorde da det tog 3 år!

Øv 

Tror det er fornuftigt at tage lidt afstand fra projektet, ellers kan tiden godt blive en anelse lang og uudholdelig

Anmeld

19. april 2014

Anonymo

19. april 2014

Bak

grinny skriver:

Øv 

herfra..

Anmeld

19. april 2014

Frk.S

Æv æv æv.

Håber og krydser virkelig for at det sker meget snart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.