Fuuuck.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
9 svar
3 synes godt om
19. april 2014

Anonym trådstarter

min mens kom dn 17 april, ikke så kraftig som normal. Men der var lidt wcet dagen efter var det hellere ikk så kraftigt, om aften stopper det efter sex. Her idag var der kun minimalt lidt ved wc besøg.
så nu er vi oppe på 11 md har stadig ømme bryster snøft
fra nu af gider jeg ikke holde styr i mine cyklusser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

min mens kom dn 17 april, ikke så kraftig som normal. Men der var lidt wcet dagen efter var det hellere ikk så kraftigt, om aften stopper det efter sex. Her idag var der kun minimalt lidt ved wc besøg.

Har du testet?

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du testet?

nope. tænkte det kunne være ligemeget nu hvor jeg blødte lidt de to dage synes ikke at være gravid når der kommer lidt blod i wcet
det forbinder jeg ihvertfald ikke med gravidtet
er glad for at kunne tage bind af idag og mens er helt væk. så kan man da starte forfra

Anmeld

19. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

nope. tænkte det kunne være ligemeget nu hvor jeg blødte lidt de to dage synes ikke at være gravid når der kommer lidt blod i wcet
er glad for at kunne tage bind af idag og mens er helt væk. så kan man da starte forfra

Man kan jo godt bløde lidt selvom man er gravid, så ville da nok teste for en sikkerheds skyld?

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Man kan jo godt bløde lidt selvom man er gravid, så ville da nok teste for en sikkerheds skyld?

Jeg syntes bare at nu hvor det dryppede ned i toliettet tænkte jeg nå løbet er kørt :/. Men ja forsætter der med intet at være de næste par dage tester jeg

Anmeld

19. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Alt efter hvor sarte dine slimhinder er derinde så kan det sagtens være implationsblødningen du har oplevet...

jeg blødte også et par dage efter og tænkte nå jaja så venter vi og starter forfra næste gang igen...

men kvalmen gjorde at jeg endte med at tage til lægen og fik positiv test og jeg var gravid...

så vent til mandag og har du stadig lidt ømme bryster og andre graviditetstegn så tag en test...

hellere være sikker fremfor at stå pludselig er det så langt henne at du har misset en masse...

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Alt efter hvor sarte dine slimhinder er derinde så kan det sagtens være implationsblødningen du har oplevet...

jeg blødte også et par dage efter og tænkte nå jaja så venter vi og starter forfra næste gang igen...

men kvalmen gjorde at jeg endte med at tage til lægen og fik positiv test og jeg var gravid...

så vent til mandag og har du stadig lidt ømme bryster og andre graviditetstegn så tag en test...

hellere være sikker fremfor at stå pludselig er det så langt henne at du har misset en masse...

Har prøvet misse 16 uger af en gravidtet. Jeg blødte helt normalt ingen symptomer på nogen måde. Synes bare det svært at tro på ens krop, men ja vil test hvis bryster forsætter med at være ømme

Anmeld

19. april 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

Da min mor var gravid med mig blødte hun de første 3 måneder "regelmæssigt" i følge hendes cyklus, du burde nok teste dig selv for en sikkerheds skyld  

Anmeld

20. april 2014

MetteS81

Anonym skriver:

Under min første graviditet troede jeg også at jeg havde fået menstraution, så testede ikke...lige indtil mine bryster blev MEGET ømme! Og så var den der alligevel  Jeg fortsatte med at bløde de næste 2 gange min menstraution skulle være der, men der vidste jeg jo at jeg var gravid. Sååå måske skulle du alligevel tage en test? 

Anmeld

22. april 2014

Student

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.