Har skrevet tale til min lillebrors konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
6 svar
18 synes godt om
19. april 2014

MorDk

Pyhha så blevet talen klar eller... så godt som den skal liiiige finpudses. Men har ringet til min far og sagt at jeg holder tale - så nu er er der ingen vej tilbage. Der kommer 60 mennesker. Tror I liiiige jeg har sommerfulge i maven... Yaaaiks! Send mig lige nogle tanker den 27.04.14 

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

wow flot gjort

det kunne jeg ikke gøre..

jeg ville have stortudet det meste af tiden

Min fætter havde skrevet takketale til sine forældre og han kunne slet ikke sige noget... Han endte med bare at stå og sige et halvt ord og så brød han helt sammen og de rejste sig og gav ham et kram... giver mig stadig tårer i øjnene at tænke på..

Anmeld

19. april 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MorDk skriver:

Pyhha så blevet talen klar eller... så godt som den skal liiiige finpudses. Men har ringet til min far og sagt at jeg holder tale - så nu er er der ingen vej tilbage. Der kommer 60 mennesker. Tror I liiiige jeg har sommerfulge i maven... Yaaaiks! Send mig lige nogle tanker den 27.04.14 

På forhånd tak!

Hvis du er sentimental nu, så bare vent, til du skal holde konfirmationstale for dine børn! Dét er en tudetur! 

Anmeld

19. april 2014

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

På forhånd tak!

Anmeld

19. april 2014

Carina:-)

Så sejt 

Anmeld

20. april 2014

IT-nørd

Mor og meget mere skriver:

Hvis du er sentimental nu, så bare vent, til du skal holde konfirmationstale for dine børn! Dét er en tudetur! 

Det er nemlig rigtigt. Når ens børn bliver konfirmeret, kommer der virkeligt mange følelser frem. 

Nicolai blev konfirmeret d. 27/4 sidste år og jeg havde det så svært ved at holde talen, meget værre end til mandens runde fødselsdag året inden. 

I skrivende stund er vi i London (konfirmationsgaven inkl en Chelsea kamp) og jeg gennemlever hans konfirmation, ligesom det var i går

Anmeld

22. april 2014

MorDk

Så blev den rettet og skrevet ind op computer + printet ud! Jeg er SÅ klar... og ja liiidt nervøs. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.